Kurier roku 2019 – jak klienci oceniają jakość usług firm kurierskich w Polsce?
Zawartość dostępna online
Badanie
Kurier roku 2019 – jak klienci oceniają jakość usług firm kurierskich w Polsce?
Marketing i PR
Gazetka promocyjna online jako wsparcie konwersji w sprzedaży online
Artykuły poradnikowe, czyli jak skutecznie sprzedawać słowem
Oceń książkę po okładce, czyli rola opakowań i idei unboxingu w e-commerce
Płatności
Nowoczesne kanały płatności – jakie trendy królują w e-handlu?
Strategia
Z e-commerce przez świat: Czechy
Nowy pomysł, nowy produkt – wyzwania marketingowe przy wprowadzaniu produktu do kanału sprzedaży online
Model subskrypcyjny – na czym polega sprzedaż abonamentowa w e-commerce?
Strategia
Co znaczy kanał offline dla sklepu internetowego?
Temat numeru
Ukryta strona omnichannel, czyli jak odzyskiwać koszyki zakupowe i lojalizować klientów
Jak zwiększyć sprzedaż i poprawić CX dzięki strategii omnichannel?
Transformacja cyfrowa sprzedaży a strategia omnichannel
Jak platformy do monitoringu cen wspierają realizację strategii omnichannel?
Wdrożenie strategii omnichannel — o czym pamiętać i od czego zacząć?
Zainspiruj się
Jak chatboty wspierają sprzedaż w sklepie internetowym?