PORTAL
MAGAZYN E-COMMERCE POLSKA
to najbardziej narzędziowy zestaw każdego ekomersiaka na rynku! Wyprzedzaj trendy i zyskaj przewagę nad konkurencją! Skorzystaj z najnowszych rozwiązań wspierających e-handel. Poznaj od podszewki rozwiązania, które zdecydowały o sukcesach liderów sprzedaży internetowej!
CZEGO NAUCZYSZ SIĘ Z LEKTURY PORTALU E-COMMERCE POLSKA:
ANALITYKA
- Jak poprawić konwersję i zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie sklepu internetowego?
- Co, jak i za pomocą jakich narzędzi mierzyć, aby zwiększyć skuteczność działań marketingowych i sprzedażowych?
- Jak zaprojektować i zoptymalizować stronę produktu, aby naprawdę dobrze sprzedawała?
SPRZEDAŻ
- Jak skutecznie sprzedawać w Internecie produkty i usługi?
- Jak poprzez cross-selling i up-selling naprawdę zwiększać wartość koszyka?
- Czy sprzedaż na marketplace’ach (Allegro, Amazon, Alibaba) to szansa, czy zagrożenie?
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
- Jak zbudować silny i stabilny zespół?
- Jak skutecznie rekrutować najlepszych specjalistów e-commerce?
- Jak prawidłowo przeprowadzić proces wdrażania nowych pracowników?
PRAWO I FINANSE
- Jak przygotować przyjazny dla klientów regulamin sklepu internetowego?
- Jak mierzyć i optymalizować koszty e-sklepu, żeby był rentowny?
- Jak zautomatyzować wystawianie i rozliczanie faktur i paragonów?
OBSŁUGA KLIENTA
- W jaki sposób projektować procesy obsługi klienta, by zyskać przewagę konkurencyjną?
- Jakie dobre praktyki warto wdrożyć podczas obsługi klienta na Facebooku, poprzez e-mail i na czacie?
- Jak zbudować proces reklamacji oparty w 100% na zaufaniu klienta?
STRATEGIA
- Jak poradzić sobie z efektem skali w e-sklepie? Jak zautomatyzować procesy i zoptymalizować koszty przy rosnącej liczbie zamówień?
- Jak radzić sobie z konfliktem kanałów sprzedaży i połączyć współpracę online’u z offline?
- Jak zwiększyć zyski, odpowiednio zarządzając cenami i rabatami?
TECHNOLOGIA I LOGISTYKA
- Jak za pomocą efektywnej logistyki budować pozytywne relacje z klientem?
- Jak zarządzać zwrotami w e-commerce?
- Jak uprościć albo zautomatyzować procesy technologiczne i logistyczne przy dużych wolumenach zamówień?
MARKETING I PR
- Jak zbudować silną markę e-sklepu, którą pokochają klienci?
- Jak zwiększać ruch w e-sklepie, pozyskiwać nowych klientów i mierzyć skuteczność akcji?
- Jak marki bezpośrednio mogą zwiększyć swoją widoczność w kanale e-commerce, by poprawić wyniki sprzedażowe?
CO ZYSKUJESZ CZYTAJĄC PORTAL E - COMMERCE POLSKA:
- Sprawdzone przez liderów branży narzędzia i rozwiązania, dzięki którym dowiesz się, jak usprawnić swój sklep internetowy.
- Wysokiej jakości rzetelną wiedzę o e-handlu w przystępnej formie, którą cenią czytelnicy – ćwiczenia, szablony, przykłady, wskazówki, analizy przypadków.
- Kompendium wiedzy dla właścicieli sklepów internetowych prezentujące sprawdzoną wiedzę o strategicznych obszarach działania e-sklepu – od zaplecza technologicznego, po marketing i obsługę reklamacji.
- Dostęp do bezcennej wiedzy praktyków, doskonale znających rynek e-commerce, przedstawioną w nowoczesny i atrakcyjny sposób. Taka forma to gwarancja przyswojenia najważniejszych informacji.
DOŚWIADCZENI AUTORZY – EKSPERCI I PRAKTYCY DOSKONALE ZNAJĄCY BRANŻĘ E-COMMERCE
Portal E-commerce gwarantuje
ARCHIWUM ARTYKUŁÓW
Bogaty zbiór archiwalnych wydań magazynu podany w przyjaznej formie, a także dostęp do aktualnych numerów czasopisma.
BRANŻOWE FILMY SZKOLENIOWE
Znajdziesz tutaj szkolenia online dopasowane do aktualnych potrzeb rynku, które pomogą Tobie rozwiązać problemy lub wskażą inną ścieżkę działania.
ŁATWE WYSZUKIWANIE TREŚCI
Słowa kluczowe oraz wyszukiwarka ułatwią Ci szybkie znalezienie artykułów i materiałów dotyczących interesujących Cię zagadnień.
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
- MARKETING I PR
• 3 wskazowki, jak zarabiać na Youtubie
• Spraw, by klienci pokochali Twój sklep
- AKTUALNOŚCI ZE ŚWIATA E-COMMERCE
• Więcej ekologii na ostatniej mili
- TECHNOLOGIA
• Technologie działające w trosce o klimat
• Sprzedaż, czyli droga do celu. Jak zaprojetować ściezkę zakupową klienta?