E-COMMERCE W BIZNESIE

Dołącz do świadomych
praktyków branży e-commerce!

E-commerce w biznesie - od technologii i logistyki, poprzez optymalizację konwersji, po skuteczny marketing i obsługę klienta. Znajdziesz tu analizy case study największych marek krajowych i zagranicznych, zainspirujesz się sprawdzonymi przez nich rozwiązaniami, które przełożyły się na wymierne efekty.

Poznaj E-Commerce w Biznesie

Stawiamy na kluczowe kierunki rozwoju branży, prezentując konkretne, gotowe do zastosowania rozwiązania. Czasopismo dostosowane jest do potrzeb specjalistów ds. e-commerce, pracujących w różnych branżach – od B2B, przez retail, po omnichannel.

Dzięki czasopismu...
Zoptymalizujesz proces zakupowy (check-out), minimalizując problem porzuconych koszyków i poprawiając konwersję
Dzięki czasopismu...
Poznasz najlepsze strategie logistyczne – outsourcing vs. in-house, nowe formy dostawy oraz automatyzację obsługi zamówień i zwrotów
Dzięki czasopismu...
Dowiesz się, jak definiować skuteczne strategie cenowe i budować lojalność klientów, co pozwoli na maksymalizację przychodów
Dzięki czasopismu...
Zastosujesz najnowsze narzędzia AI i omnichannel do automatyzacji obsługi klienta oraz usprawnienia wielokanałowej komunikacji sprzedażowej łącząc sprzedaż D2C, e-retailerów oraz marketplace’y
Dzięki czasopismu...
Odkryjesz, jak wykorzystać retail media do promowania produktów na platformach handlowych i zdobywania przewagi nad konkurencją
Dzięki czasopismu...
Nauczysz się, jak skutecznie działać na marketplace'ach, takich jak Amazon, Allegro AliExpress, TEMU aby zwiększyć swoją widoczność i sprzedaż
HR Business Partner
W ramach prenumeraty otrzymasz:
  • arrow_forwardwygodne papierowe wydanie dwumiesięcznika, dostarczane wprost do Twojej skrzynki pocztowej,
  • arrow_forwarddostęp do portalu z e-wydaniami magazynu, dzięki którym możesz czytać najnowsze i archiwalne numery gdziekolwiek jesteś i o każdej porze
  • arrow_forwardbazę wiedzy z materiałami wideo, case studies i dodatkowymi artykułami, które oferują autentyczny wgląd w praktykę ekspertów i gotowe rozwiązania największych graczy na rynku.

NOWOŚĆ!

Tematyczne LIVE-chaty z ekspertami
Cykliczne spotkania na żywo z praktykami doskonale znającymi rynek e-commerce. Uczysz się od praktyków, którzy z sukcesem prowadzą firmy. Co wydanie (w zamkniętej grupie) eksperci podzielą się wiedzą odnosząc się do własnych sukcesów i popełnionych błędów. Linkują najważniejsze raporty i insighty z branży. Podpowiadają narzędzia z których sami korzystają, mówią co warto zrobić aby zdobyć przewagę na rynku.
Czasopismo jest dla Ciebie jeśli:
  • arrow_forwardjesteś właścicielem firmy e-commerce i chcesz zwiększyć sprzedaż,
  • arrow_forwardjesteś managerem e-commerce i chcesz osiągać lepsze wyniki,
  • arrow_forwardpracujesz w e-commerce i lubisz wiedzieć więcej,
  • arrow_forwardrozwijasz swój sklep internetowy i szukasz wsparcia w zakresie strategii cenowych, lojalności klientów, optymalizacji procesów
  • arrow_forwardjesteś otwarty na nowoczesny e-biznes i trendy, takie jak D2C, omnichannel i innowacje w retail media
HR Business Partner
Poznaj wszystkie korzyści
Każdy numer to strategie i porady dotyczące zwiększania rentowności e-commerce, zarówno poprzez optymalizację kosztów operacyjnych, jak i zwiększanie przychodów. Wszystkie artykuły to konkretne przypadki omawiane w schemacie CASE STUDY, ze szczególnym uwzględnieniem:
Gwarancją jakości merytorycznej naszych treści są nasi autorzy!
Piszą dla nas przedstawiciele:
InPost
IKEA
Kaufland
OLX
Amica
Allegro
Amazon
Auchan
Grupa BPS
Carlsberg
Orlen
Toyota
FedEx
Hochland
Decathlon
Volvo
Orange
Veolia
Żabka
Volkswagen
SWECO
Raben
GEIS
Frigo
Vox
Poczta Polska
Karcher
Stałe działy
STRATEGIE ROZWOJU
MARKETING W E-COMMERCE
LOGISTYKA I MAGAZYNOWANIE
OBSŁUGA KLIENTA
OPTYMALIZACJA KONWERSJI
PRAWO W E-COMMERCE I CYBERBEZPIECZEŃSTWO
E-COMMERCE B2B
TRENDY I INNOWACJE
W najbliższych numerach:

Wybierz dział:

STRATEGIE ROZWOJU

Poznaj dobre praktyki światowych marek i zainspiruj się ich sukcesami. Skorzystaj z gotowych, sprawdzonych strategii rozwoju e-commerce, które zaowocują wzrostem rozpoznawalności Twojego biznesu, a w konsekwencji także poziomu sprzedaży. Poznaj sprawdzone strategie D2C oraz marketplace'ów.
  • arrow_forwardCzy warto inwestować w kampanie sprzedażowe w social mediach?
  • arrow_forwardKtóre narzędzia analityczne wykorzystać do monitorowania sprzedaży na marketplace’ach?
  • arrow_forwardJak skutecznie wejść na nowe rynki międzynarodowe w 2025 r.? Lokalizacja treści, zarządzanie płatnościami i przygotowanie logistyki na ekspansję zagraniczną

MARKETING W E-COMMERCE

Przegląd kompleksowych przewodników i narzędzi po kampaniach marketingowych, które przynoszą realne efekty. Poznasz przykłady skutecznego wykorzystania influencer marketingu, storytellingu, kampanii omnichannel oraz najnowszych narzędzi analitycznych do mierzenia efektywności działań marketingowych. Dowiesz się, jak budować wizerunek marki, zarządzać kryzysami w mediach i prowadzić efektywną komunikację z klientami oraz mediami.
  • arrow_forwardNowoczesna identyfikacja wizualna - jak kreować spójną i rozpoznawalną markę
  • arrow_forward10 powodów dlaczego Twój marketing nie działa
  • arrow_forwardJak przyciągnąć nowych klientów za pomocą kampanii w social mediach

LOGISTYKA I MAGAZYNOWANIE

Na podstawie case studies najbardziej rozpoznawalnych marek rozwiążesz każdy problem z logistyką w swoim biznesie i dowiesz się, jak umiejętnie zarządzać łańcuchem dostaw. Najnowsze technologie magazynowe, które tu poznasz, pozwolą Ci usprawnić proces wysyłki, a w efekcie realizować ekspresowe dostawy, na których tak zależy klientom.
  • arrow_forwardJak zminimalizować ryzyko błędów w realizacji zamówień i podnieść współczynnik zadowolenia klientów?
  • arrow_forwardZarządzanie zwrotami – jak usprawnić procesy, redukować straty i nie zniechęcać klientów?
  • arrow_forwardOutsourcing vs. in-house: którą strategię magazynową wybrać, aby maksymalnie wykorzystać potencjał swojego biznesu?

OBSŁUGA KLIENTA

Zadowolony klient = dobrze prosperujący biznes. Przekonasz się, że praca z klientem nie jest taka straszna, jeśli odpowiednio zaprojektujesz customer experience i customer journey. Dowiesz się m.in. jak zarządzać opiniami w swoich kanałach sprzedaży czy jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych.
  • arrow_forwardAutomatyzacja w obsłudze klienta: jak za pomocą AI, chatbotów czy algorytmów usprawnić komunikację z odbiorcami?
  • arrow_forwardNajwiększa zmora e-commerce – jak w świecie rosnącej konkurencji sprawić, aby klienci wracali do naszego sklepu?
  • arrow_forwardProsta ścieżka do sukcesu, czyli proces zakupowy krok po kroku

OPTYMALIZACJA KONWERSJI

Poznasz strategie i techniki, dzięki którym zwiększysz efektywność swoich działań online. Przybliżamy sprawdzone praktyki lepszej segmentacji klientów i automatyzacji procesów sprzedażowo-marketingowych. Zostań mistrzem w przekształcaniu ruchu w realne zyski!
  • arrow_forwardTesty A/B w praktyce – jak zwiększyć konwersję przez małe zmiany
  • arrow_forwardSzybkość strony i mobilność kluczowymi czynnikami wpływającymi na konwersję
  • arrow_forwardBudowanie lojalności i zaangażowania klientów poprzez gamifikację

PRAWO W E-COMMERCE I CYBERBEZPIECZEŃSTWO

Poinformujemy Cię o każdej zmianie przepisów, która będzie istotna dla Twojego biznesu. Dowiesz się też, jak chronić dane Twoich klientów, by nie narazić się na wyciek wrażliwych informacji. Nauczymy Cię, jak przygotować regulaminy, polityki prywatności i zapewnić zgodność z obowiązującymi przepisami w prowadzeniu sklepu internetowego. Otrzymasz także przykłady wzorów dokumentów, opracowane przez naszych ekspertów.
  • arrow_forwardPrawo konsumenckie w e-commerce – jak dostosować biznes do nowych przepisów?
  • arrow_forwardKogo dotyczą cła i opłaty importowe i jak ich uniknąć?
  • arrow_forwardJakie dane użytkowników możesz zbierać i wykorzystywać?

E-COMMERCE B2B

Odkryjesz kluczowe aspekty e-commerce B2B, w tym jak budować długoterminowe relacje z klientami, zarządzać kanałami sprzedaży i automatyzować procesy zakupowe. Dowiesz się, jak skutecznie personalizować oferty dla klientów biznesowych, integrować systemy ERP oraz poznasz najnowsze trendy w sprzedaży hurtowej online.
  • arrow_forwardPersonalizacja ofert dla klientów biznesowych – klucz do sukcesu w B2B
  • arrow_forwardJak za pomocą integracji systemów ERP i CRM budować efektywną współpracę w e-commerce B2B?
  • arrow_forwardPromocyjne cykle webinarów metodą na sprzedaż produktów B2B

TRENDY I INNOWACJE

Stawiamy na najnowsze trendy w e-commerce, które aktualnie dominują na rynku. Poznasz nowe technologie, które zmieniają sposób, w jaki konsumenci robią zakupy online, oraz dowiesz się, jak je skutecznie wdrożyć w swojej firmie. Otrzymasz również wskazówki, jak efektywnie zarządzać infrastrukturą IT, automatyzować procesy i zwiększać efektywność operacyjną.
  • arrow_forwardLive commerce wraca na salony – jak transmisje sprzedażowe mogą wspierać Twój biznes?
  • arrow_forwardCzy social selling wciąż się opłata? Wyniki badań i analiza procesów sprzedażowych klientów 2024/2025
  • arrow_forwardE, jak ekologiczny: zmniejsz ślad węglowy swojego biznesu i zdobądź nowych klientów

Poznaj autorów

Światowy poziom
Profesjonaliści ze wszystkich obszarów HR. W stałych działach piszemy o Employer Branding, technologii, prawie pracy, rozwoju i inspiracjach. Jako subskrybent zyskujesz inspiracje do nowych, nieszablonowych spojrzeń na wyzwania, które od zawsze należą do zadań HR. Poznaj część naszego zespołu.

Wyzwania w HR

Z czym mierzysz się na co dzień?
1
Employer Branding
Dajemy gotowy przepis na skuteczną strategię EB. Opierając się na sukcesach i porażkach firm z różnych branż podpowiadamy jak przygotować plan EB, oszacować koszty, dobrać wskaźniki efektywności i wykorzystać nowe technologie do budowania pożądanej marki pracodawcy.
2
Stare wyzwania, nowe podejście
Nowe, nieszablonowe spojrzenie na wyzwania, które od zawsze należą do zadań HR – począwszy od rekrutacji, poprzez onboarding, systemy motywacyjne i systemy wynagrodzeń. Zbieramy najciekawsze rozwiązania wdrożone w polskich firmach i podpowiadamy jak skutecznie dostosować je do swoich potrzeb.
3
Prawo pracy w praktyce
Wyposażamy w konkretne instrumenty prawne, które możesz wykorzystać do rozwiązania sytuacji personalnych. Podpowiadamy jakie są najkorzystniejsze rozwiązania z punktu widzenia pracodawcy oraz jak rozmawiać z pracownikami o zmianie warunków pracy i płacy.
A dodatkowo, w stałych działach znajdziesz sekcję technologii w HR, strefę insipiracji i rozwoju.

Networking

Relacje to podstawa HR
Od lat organizujemy Kongres Profesjonalistów HR, jedną z najważniejszych imprez w Polsce. Mamy za sobą ponad 20 zorganizowanych wydarzeń, kilkudziesięciu topowych prelegentów i kilkaset godzinnych intensywnych warsztatów. Wymień się relacjami, zbuduj relacje które pomogą Ci w budowaniu pozycji HR Business Partnera. Jako subskrybent serwisu, jako pierwszy otrzymasz informacje o wydarzeniach przez nas organizowane wraz z rabatem.

Społeczność

Więcej niż platforma
Jesteśmy jedną z największych społeczności HR-owych w Polsce. Blisko 17 tysięcy specjalistów z obszaru HR. Wymieniamy się spostrzeżeniami, doświadczeniem. Dyskutujemy o najważniejszych trendach i zmianach, które dynamicznie zachodzą w branży. Obserwujący jako pierwsi dostaną informację o darmowych webinarach i materiałach otwartych. Jesteś na LinkedIn? Dołącz do nas.
HR Business Partner
Dla tradycjonalistów

Wśród nas jest wielu sympatyków tradycyjnej formy czasopisma. To właśnie dla Was wydajemy czasopismo HR Business Partner również w formie papierowej.

Niezależnie od wybranej formy subskrypcji masz dostęp do e-wydań czasopisma w prostej i wygodnej formie. Do Ciebie należy wybór w pełni cyfrowo, czy papierowo.

Cennik

ROCZNA PRENUMERATA
Wybierz pakiet dopasowany do Twoich potrzeb!
Letnia promocja 🌞
Z kodem LATO 20% taniej
 
Promocja ograniczona czasowo.

PREMIUM

arrow_forwardAktualne papierowe wydania czasopisma wydane przez kolejne 12 miesięcy
arrow_forwardNieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do e-wydań czasopisma
arrow_forwardDostęp do portalu z bazą wiedzy pomagającą w codziennej pracy
arrow_forwardCo numer LIVECHAT tematyczny z ekspertem
zł netto / zł brutto
zł netto/rok
zł brutto
 

CYFROWA

closeAktualne papierowe wydania czasopisma wydane przez kolejne 12 miesięcy
arrow_forwardNieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do e-wydań czasopisma
arrow_forwardDostęp do portalu z bazą wiedzy pomagającą w codziennej pracy
arrow_forwardCo numer LIVECHAT tematyczny z ekspertem
zł netto / zł brutto
zł netto/rok
zł brutto
 
Zamów już dziś, jeśli chcesz jeśli chcesz zwiększyć swoje wyniki w sprzedaży online!
Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Sprawdź nas

Bez opłat
Pobierz jedno z e-wydań naszego czasopisma. Przekonaj się, dlaczego HR Business Partner jest właśnie dla Ciebie.
Pobierz