Polacy kochają AdBlocki – od kilku lat utrzymujemy się w ścisłej światowej czołówce ich użytkowników. W dobie blokowania reklam marketerzy coraz chętniej zerkają w kierunku content marketingu. Treść – zwłaszcza w dobie globalnej pandemii – pozwala oderwać się od codzienności.
Dział: Technologia
Jak wygląda projektowanie panelu dla sklepów internetowych? Z Rafałem Bochniakiem, UI Designer w Shoper, rozmawia Karolina Bartnik-Kura.
TUTAJ DOWIESZ SIĘ:
Jak robić konkretne pieniądze prowadząc kanał na YouTube ?
Co to jest Evergreen content ?
Jak wybrać nisze dla Twojego kanału ?
Jakie filmy na YouTubie najlepiej tworzyć ?
Zmiany klimatu są rzeczywistością: wzrastają temperatury, zmieniają się rozkłady opadów, topnieją lodowce i śnieg, wzrasta średni poziom mórz na świecie. Co ciekawe, innowacyjne technologie mogą przyspieszyć postęp w przeciwdziałaniu zmianom klimatycznym aż o 22 proc! Do 2030 roku na badania i rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych zostaną przeznaczone 3 biliony dolarów.
Przed nami świąteczne zakupowe szaleństwo i kolejne rekordy sprzedażowe. Coraz częściej, zamiast w galeriach handlowych, Polacy polują na okazje w Internecie. Co to oznacza dla właścicieli sklepów internetowych? Jak przygotować się lepiej do świątecznych wyprzedaży?
Przy wsparciu agencji webowej możesz postawić sklep internetowy od zera, na zamówienie albo do już działającego dodać niestandardowe funkcje. Ich programiści coraz chętniej wykorzystują model SaaS. Platforma sprzedażowa odpowiada w nim za sprawne funkcjonowanie sklepu, więc można skupić się na dobrych kreacjach. Oto kilka najciekawszych projektów ostatnich miesięcy.
Statista przewiduje, że w 2021 roku 72,9% zakupów online będzie dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych. Pytanie nie brzmi więc, czy wejść w m-commerce, ale jak to zrobić. Istnieją dwa podstawowe sposoby, by zapewnić użytkownikom możliwość wygodnego kupowania za pomocą smartfonów – aplikacje mobilne oraz Progressive Web Applications (PWA).
Polska firma optAd360 wprowadza innowacyjne narzędzie, które rozszerza możliwości zarabiania wydawcom internetowym na całym świecie. Może ono służyć wszystkim witrynom, niezależnie od ich wielkości.
Mobile to obecnie jeden z najważniejszych, jeśli nie najważniejszy kanał dostępu do treści online. Według danych na 2018 rok smartfony odpowiadają za 52% światowego ruchu internetowego, a tablety za 4%. W Polsce technologie mobilne są szczególnie popularne – nasycenie rynku szerokopasmowym Internetem mobilnym wynosi 102%1.
Gdy klient wybierze już interesujące go produkty, chce jak najszybciej wyjść ze sklepu. Wtedy zazwyczaj widzi przed kasą kilkuosobową kolejkę. W cyfrowym świecie odpowiednikiem czekania w kolejce jest moment checkoutu, kiedy trzeba podać wszystkie dane i zapłacić za zamówienie. Wydawałoby się to proste, jednak wciąż część sklepów przekazuje mailem dane do przelewu, podczas gdy klient najchętniej skorzystałby z płatności jednym kliknięciem.