Brandly360 zaprezentowało Raport: „Trendy Customer Experience. Rewolucja czy ewolucja doświadczeń Klienta?”, zawierający wyczerpującą analizę kluczowych trendów i kierunków zmian w zjawisku doświadczenia Klienta i wpływie CX na obszar zarządzania cyfrową półką (digital shelf). Diagnoza teraźniejszości, wizja przyszłości zarówno w zakresie architektury sklepów, logistyki zamówień, oferty jak i cen, a także tego, jak do zakupów podchodzą rozmaite pokolenia i płcie — to i o wiele więcej zagregowano w publikacji. Materiał współtworzą Partnerzy: Główny Patron medialny: Forbes, Mobile Institute, który odpowiada za realizację, e-Izba Gospodarki Elektronicznej (sprawująca patronat merytoryczny nad materiałem), opiniotwórcze media oraz Ekspertki i Eksperci rynku e-commerce.
Dział: Strategia
„Jedyną stałą w życiu jest zmiana.” Te słowa greckiego filozofa Heraklita z Efezu doskonale pasują do przeobrażeń zachodzących w zwyczajach zakupowych konsumentów w świecie e-commerce. Coraz większa oferta e-sklepów, rozwój technologii, nowatorskie formy prezentacji produktów, rozbudowane systemy bezpiecznych płatności, zaawansowane systemy ocen i opinii czy wreszcie rozwój logistyki, dzięki któremu skraca się czas dostawy i wygoda odbioru zamówień – wszystko to wpływa na rozwój branży, ale też na zmiany przyzwyczajeń czy oczekiwań klientów.
Jakie elementy wpływają na budowanie skutecznej strategii marketingowej z wykorzystaniem płatnych reklam Google? I co brać pod uwagę przy planowaniu kampanii mającej przynieść zamierzone przez nas efekty? Odsłaniamy karty w talii sukcesu.
Raport Gemius podaje, że w 2019 roku 62% internautów kupiło produkty online. To o 6% więcej niż rok wcześniej - tendencja wskazuje na coraz większe zainteresowanie taką formą handlu. Zauważają to także osoby znane nam ze świata muzyki czy kina. Zdają sobie sprawę, że kariera w show biznesie jest kapryśna i trudno przewidzieć jej dynamikę. To jest ich pięć minut i starają się je wykorzystać jak najlepiej. Stąd też wiele z nich, będąc na fali popularności, postanawia założyć biznes, np. własny sklep internetowy.
Z tego artykułu dowiesz się:
- Jakie są metody ustalania budżetów
- Jaką metodę wybrać w e-commerce
- Jakie cechy powinien posiadać optymalny ROAS
- Jak estymować metodą zadaniową
Jakie wyzwania stoją przed polskimi e-sklepami na początku 2020 roku? Pytamy o to Jacka Zientkiewicza, dyrektora od spraw rozwoju w sklepach internetowych Shoper.
Zdaniem wielu specjalistów kampanie reklamowe dla sklepów internetowych to jednocześnie niesamowite wyzwanie, jak również ogromne możliwości w kontekście danych, do jakich otrzymujemy dostęp i możliwych do uzyskania wyników. Ograniczona liczba czynników zewnętrznych sprawia, że kampanie te możemy skalować tak długo, jak długo wystarczy nam produktów w magazynie. O czym jednak warto pamiętać, by wykorzystać możliwości Google Ads w pełni? Zaczniemy od podstawowych elementów.
Korporacja i start-up to dwa różne światy, których połączenie jest trudne, ale nie niemożliwe. Jest to połączenie wiedzy oraz doświadczenia z dynamicznym, młodym bytem. Ta współpraca daje szanse na rozwój i wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań w strukturach firmy. Należy przy tym zwrócić uwagę na szanse, ale także ograniczenia, z jakimi można spotkać się podczas procesu łączenia tych dwóch koncepcji.
Spółka Bonami, właściciel sklepu internetowego Bonami.pl, przedstawia wyniki sprzedaży i zapowiada inwestycje. Ubiegły rok z dynamiką wzrostu w wysokości ponad 35% należy zaliczyć do udanych – przyznaje Pavel Vopařil, CEO Bonami.
Czechy to niewiele ponaddziesięciomilionowy kraj, którego aż 90% mieszkańców ma dostęp do internetu, a liczba sklepów internetowych przekroczyła niedawno 40 tys. Jak podaje Expandeco, oznacza to, że na jeden sklep internetowy przypada tylko 246 mieszkańców. Już te dane pokazują, jak bardzo ten rynek różni się od polskiego. Czym jeszcze się charakteryzuje?
Na początku zawsze jest pomysł. Na genialną usługę, która ma ułatwić życie setek tysięcy osób, albo na nowy rewolucyjny produkt, który ma zmienić rynek. Na coś, czym zachwyci się świat. Coś, co każdy będzie chciał mieć. Takich pomysłów codziennie rodzą się tysiące, ale tylko niewielkiej części z nich udaje się wyjść poza fazę teorii. Oczywiście czynników, które mają na to wpływ jest wiele, my na potrzeby tego tekstu przyjrzymy się tym marketingowym, które nie sprawią, że nagle każdy znajdzie gotową receptę na sukces, ale z pewnością zminimalizują ryzyko spektakularnej porażki.
Subskrypcje to popularny i stosowany od dawna model biznesowy. Korzystamy z niego na co dzień, płacąc w ten sposób za telefon komórkowy, internet czy prenumeratę magazynów. W ostatnich latach model subskrypcyjny zaczął skutecznie funkcjonować również w innych dziedzinach naszego życia, zamieniając konieczność posiadania w możliwość dużo wygodniejszego, nieograniczonego dostępu do usług i szybszego, regularnego dostępu do towarów.