Jak skutecznie analizować dane, by zrozumieć co dzieje się w e-sklepie, rozwinąć biznes i zwiększyć sprzedaż?
Dział: Inne
Różne teksty, często spoza Czasopisma, np. notki prasowe.
Sether uruchamia platformę sether.com - profesjonalne narzędzie marketingu cyfrowego, które łączy zarządzanie kampaniami, monitoring mediów, mediów społecznościowych i komentarzy, na jednym prostym pulpicie nawigacyjnym. Platforma została zaprojektowana tak, aby pomóc specjalistom marketingu, menedżerom marki, agencjom i właścicielom firm zoptymalizować profil cyfrowy swojej marki za pomocą dokonywanych w czasie rzeczywistym analiz i aktualizacji danych dotyczących konkretnych kampanii online i istotnych dla marki słów kluczowych.
Świat marketingu online kryje w sobie mnóstwo tajników i dynamicznie się rozwija. Chcąc być na bieżąco koniecznie jest bieżące śledzenie trendów oraz nieustanne dokształcanie.
Kongres Online Marketing jest doskonałą okazją, by wzbogacić swoją wiedzę, zebrać inspiracje i wrócić z pomysłami, które mogą zostać wdrożone w pracy i przynieść zauważalne (i doceniane przez szefa!) sukcesy. Zdobyte umiejętności i wiedza mogą się przełożyć nie tylko na wyniki biznesowe w kampanii, ale również na możliwość robienia lepszych działań marketingowych niż konkurencja!
Konferencja dla branży e-commerce, gdzie dowiesz się od najlepszych praktyków jak rozwinąć biznes i sprzedawać więcej oraz weźmiesz udział w wyjątkowej networkingowej sesji "e-commerce mastermind" - nowości na rynku.
W dniach 5–6 czerwca 2019 roku w miejscowości Estoril koło Lizbony odbyła się czwarta edycja międzynarodowej konferencji DELIVER o tematyce szeroko pojętej logistyki w branży e-commerce. Mieliśmy przyjemność uczestniczyć w tym dwudniowym evencie. Wróciliśmy pełni inspiracji i pozytywnej energii do działania!
- Jak mówić do Klienta przyszłości, aby chciał słuchać w dobie totalnego kryzysu zaufania do reklamy?
- E-commerce - wymagania jakie stawia prawo, aby łatwo i skutecznie sprzedawać
- Jakie są najlepsze praktyki i najciekawsze inspiracje na przykładzie rynku chińskiego – największego rynku e-commerce na świecie?
- Jakie są możliwości sprzedaży w sieciach społecznościowych?
- Jak budować skuteczną komunikację?
- Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie e-sklepu?
We wtorek, 11 czerwca 2019 roku, spotkamy się na kolejnej edycji Auli Polskiej Kraków! Tym razem tematem będą "Skuteczne narzędzia e-commerce”.
Agencja marketingowa Fabryka Marketingu stworzyła SEObooka – darmowy poradnik dla kupujących SEO. Celem książki jest wyjaśnienie podstaw SEO oraz opisanie trudnych pojęć z podstaw marketingu internetowego.
Zakupy online zdominowały rynek. Lubimy “polować” na cenne okazy, które przez internet można nabyć w okazyjnej cenie. Jednak to, co ładnie wygląda na zdjęciu w sklepie, nie zawsze dobrze wygląda na naszej sylwetce. Finalnie zatem taki towar zwracamy... a gdyby tak można było idealnie dopasować ubrania w sklepie online?
Zainteresowanie User Experience Design w ciągu ostatnich lat niesamowicie wzrosło. Może to jedynie cieszyć, bo chodzi o to, że wiele podmiotów istniejących w sieci - od sklepów online po choćby serwisy bankowe, staje się bardziej przyjaznych dla użytkowników, a tym samym dla prowadzonego biznesu.
Od dziś każdy e-commerce manager czy też przedsiębiorca rozwijający swój biznes online ma dodatkowe narzędzie do skonfrontowania użyteczności serwisu ze standardami UX. Wszystko to dzięki Best Practices for e-Commerce od IDEACTO.
5 prelegentów, praktyczna wiedza, towarzystwo profesjonalistów, wyśmienity lunch i piękny widok na centrum Warszawy. To tylko niektóre wyróżniki branżowego wydarzenia, które odbędzie się już 17 kwietnia na 32. piętrze Warsaw Trade Tower. Organizatorem eventu jest Ideo Force.
Już 28 marca w Google for Startups Campus odbędzie się kolejny w tym mieście InCommerce – spotkanie branży e-commerce! Każdy event to potężna dawka wiedzy z zakresu rozwijania biznesu internetowego. Wstęp jest bezpłatny.