Zakupy online zdominowały rynek. Lubimy “polować” na cenne okazy, które przez internet można nabyć w okazyjnej cenie. Jednak to, co ładnie wygląda na zdjęciu w sklepie, nie zawsze dobrze wygląda na naszej sylwetce. Finalnie zatem taki towar zwracamy... a gdyby tak można było idealnie dopasować ubrania w sklepie online?
Nowa era idealnie dopasowanych ubrań
To już nie jest sfera marzeń, nadchodzi bowiem rewolucja w e-commerce. WearFits wprowadza na rynek genialne rozwiązanie w postaci WIRTUALNEJ PRZYMIERZALNI! Właśnie trwają pierwsze pilotaże.
Dzięki animacji 3D każdy idealnie dobierze rozmiar ubrania, zobaczy jego krój, materiał, oraz jak dany produkt prezentuje się w ruchu. Będzie można zatem przed zakupem sprawdzić, jak dane ubranie będzie prezentować się na sylwetce.
WearFits® to technologia fotorealistycznej prezentacji i animacji odzieży, na dowolnym typie sylwetki:
● Umożliwia przymierzanie i dopasowywanie cyfrowych modeli ubrań on-line oraz w Augmented Reality,
● Wysoka jakość wizualizacji i animacji video jest zapewniona dzięki fizycznej symulacji tkanin na realnie odwzorowanych sylwetkach kupujących.
Jak działa wirtualna przymierzalnia WearFits®?
Klient wprowadza w sklepie internetowym lub aplikacji mobilnej (jednorazowo) kluczowe informacje na temat swojej sylwetki:
● wzrost,
● szerokość ramion, talii i bioder.
Na podstawie tych danych generowany jest dokładny, cyfrowy model 3D człowieka. Następnie, podczas przeglądania asortymentu sklepu, dla każdego produktu w czasie rzeczywistym generowany jest krótka animacja o wysokiej jakości, prezentujący dane ubranie na postaci odzwierciedlającej sylwetkę kupującego.
Dzięki temu klient może dokładnie obejrzeć, jak konkretny produkt o wybranym rozmiarze będzie prezentował się na jego sylwetce, uwzględniając także rodzaj i naprężenia materiału. WearFits® zapewnia dokładne, fizyczne odwzorowanie kroju ubrania i materiału, z jakiego jest ono wykonane.
Rozwiązanie bazuje nie tylko na najnowocześniejszych, innowacyjnych technologiach, ale także wykorzystuje rezultaty prowadzonych prac badawczo-naukowych. Przeprowadzono analizę dostępnych ubrań i odwzorowano ich właściwości wirtualnie. Badania obejmowały także próbki wybranej odzieży, by szczegółowo przeanalizować ich budowę i elementy składowe.
Część prac badawczych została sfinansowana ze środków UE przyznanych przez Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości o wartości ponad 2 mln złotych.
Bolączki branży e-commerce
Jednym z największych problemów, z jakim borykają się internetowe sklepy odzieżowe, jest stale rosnący wskaźnik zwrotów towarów. W 2017 roku na 43%, (9,4 mln) polskich e-konsumentów kupujących produkt z kategorii odzież lub obuwie, 12% (2,5 mln) zwróciło go z powrotem do sklepu internetowego.[1] Badania pokazują, że aż 75% przypadków nie pasuje rozmiar produktu, a w prawie 50% przypadków jego użytkowanie jest niewygodne. Co piąty konsument natomiast inaczej wyobrażał sobie zamówiony artykuł.[2]
WearFits®...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "E-commerce Polska"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ...i wiele więcej!