Dział: Extra dodatek - branża fashion

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

8 typów rekomendacji zakupowych, które powinieneś mieć w swoim sklepie internetowym

Gdy przychodzisz do sklepu stacjonarnego z wątpliwościami, zawsze możesz liczyć na opiekę doradcy. Osoby, która zaproponuje lepszy zamiennik, poleci dodatki i… sprzeda drożej, bo może Cię wybadać. Specjalista ds. e-commerce musi przewidzieć potrzeby użytkownika i zaprojektować na nie odpowiedzi. Poznaj moc rekomendacji zakupowych.
 

Czytaj więcej

Logistyka branży fashion – rozwiązania „szyte na miarę”

Obsługa każdego klienta wymaga zindywidualizowanego podejścia. W zależności od posiadanego asortymentu (ubrania, obuwie, akcesoria modowe) występują spore różnice zarówno w oczekiwaniach klientów, jak i w fizycznej oraz systemowej obsłudze towaru. Inaczej wygląda obsługa klienta produkującego przemysłowe klimatyzatory dla jednego kraju z niewielką, jednostkową roczną sprzedażą, a zupełnie inaczej klienta e-commerce wysyłającego dziennie kilkaset czy kilkadziesiąt tysięcy paczek po całej Europie. W tym artykule skupimy się na rynku odzieżowym.

Czytaj więcej

Jak zarabiać na e-commerce

Bardzo często przedsiębiorcy koncentrują się na inwestycji w przygotowanie sklepu WWW i wytworzeniu w nim jak największego ruchu. Efekty w postaci rosnącej liczby zamówień przychodzą w miarę szybko i inwestycja oceniana jest jako udana. Tymczasem coraz większa liczba zamówień internetowych, a co za tym idzie także zwrotów, stanowi obciążenie dla firmy w zakresie logistyki, obsługi klienta i księgowości.

Czytaj więcej

Moda na rabaty w branży modowej

Polityka rabatowa to trudna sztuka. Jej sekret tkwi w odpowiednim wyważeniu poziomu przyznawanych rabatów, tak aby jednocześnie mobilizować klientów do dokonania zakupów oraz zapewniać firmie zyski i opłacalne funkcjonowanie. Jak zatem zarządzać polityką rabatową w e-commerce, gdzie w ciągu roku przypada niezliczona liczba akcji promocyjnych, operujemy tysiącami produktów, a jednocześnie mamy setki możliwych scenariuszy promocyjnych?

Czytaj więcej