Jednym z problematycznych obszarów w logistyce e-commerce są formalności związane z wydawaniem klientowi dokumentów sprzedaży. Dla czasochłonnego i kosztownego drukowania paragonów pojawiła się jednak alternatywa w postaci paragonów elektronicznych. Sprawdzamy więc, czy i jak wystawianie e-paragonów wpływa na pracę magazynu w e-commerce.
Dział: Aktualności ze świata e-commerce
Prowadzenie sklepu internetowego wymaga nie tylko świetnego produktu i atrakcyjnej strony internetowej, ale również efektywnej logistyki. Jednym z najważniejszych elementów, który może znacząco wpłynąć na sukces Twojego biznesu online, są usługi fulfillment. Dzięki nim, możesz skupić się na rozwoju swojego sklepu, podczas gdy profesjonaliści zajmą się magazynowaniem, kompletowaniem zamówień, pakowaniem oraz wysyłką. W tym artykule przyjrzymy się, jak usługi fulfillment mogą pomóc w rozwoju Twojego sklepu e-commerce oraz jakie korzyści przynosi współpraca z firmą taką jak Emerson.
Popularność TikToka i liczby świadczące o wyświetleniach lub interakcjach mogą tworzyć mylne wrażenie, że stworzenie viralowego wideo i wygenerowanie trendu jest dziecinnie prostym zadaniem. Niestety, nie istnieje gotowy przepis na viral – każdy nowy trend na platformie jest spontaniczny i niepowtarzalny, a marki, którym uda się stworzyć viral, często same są zaskoczone.
Siła personalizacji w mailingu transakcyjnym ma moc oddziaływania na już zainteresowanych klientów. Transakcyjna natura tych wiadomości sprawia, że większość klientów otwiera je - mogą one bowiem być potwierdzeniem istotnej akcji dokonanej przez użytkownika, takiej jak zapis do newslettera, dokonanie transakcji, czy zmiana statusu zamówienia. Wykorzystanie tej skutecznej strategii komunikacji może znacznie zwiększyć zaangażowanie klienta, a tym samym również sprzedaż. Poprzez personalizowanie zawartości maili, nadawca pokazuje, że zależy mu na zadowoleniu klienta, budując pozytywne relacje i stwarzając pole do dalszych interakcji.
Włochy to znacznie więcej niż tylko pizza i prestiżowe marki mody, takie jak Gucci, Prada czy Armani. To kraj, który obecnie staje się gorącym miejscem dla polskich przedsiębiorców w świecie e-commerce. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta: Włochy oferują teraz niepowtarzalną szansę na ekspansję, a dynamika ich rynku czyni to przedsięwzięcie jeszcze bardziej kuszącym. To czas, aby odkryć włoski e-commerce na nowo i podbić serca tutejszych konsumentów.
Najwyższej klasy prelegenci, interaktywne dyskusje panelowe, matchmaking przedsiębiorców dzięki specjalnie przygotowanej aplikacji – to wszystko czeka uczestników konferencji, która odbędzie się 22 czerwca w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Wydarzenie, zaprojektowane z myślą o szansach i wyzwaniach stojących przed liderami biznesu, ma pomóc właścicielom firm zdobyć wiedzę i kontakty, potrzebne, by odnieść sukces.
Rynek sprzedaży bezpośredniej do konsumenta (DTC) rośnie jak na drożdżach – jego prognozowana wartość w USA wyniosła 213 mld dol. w 2024 r, a w Wielkiej Brytanii 120 mld funtów w 2023 r., gdzie już teraz zapewnia ponad pół miliona miejsc pracy. Jeden z najszybszych wskaźników rozwoju odnotowuje też Polska. Już w 2021 r. wartość sprzedaży w naszym kraju osiągnęła 10,4-procentowy roczny wzrost, a DTC stanowi jeden z najgorętszych trendów w e-commerce. Popularność napędzają rosnąca popularnością zakupów online i coraz większe przekonanie do kupowania produktów bezpośrednio od producentów. Jak producenci mogą wykorzystać tę szansę?
Co łączy Apple, Mercedesa i Twoją stronę w przyszłości? Angażujący scrollytelling, od którego trudno się oderwać. Zobacz, co warto o nim wiedzieć oraz jak wdrożyć go na swojej stronie WWW.
Coraz więcej polskich firm z sektora e-commerce próbuje sił w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Skalowanie biznesu na nowe rynki wymaga nie tylko przemyślanej strategii marketingowej czy sprawnej logistyki. O sukcesie ekspansji nierzadko decyduje znajomość preferencji zakupowych i różnic społeczno-kulturowych. Doświadczenia jednej z rodzimych firm produkujących koszulki i gadżety z napisami, pokazują, że w Polsce sprzedają się zupełnie inne produkty niż na Słowacji, najwięcej łączy nas z Węgrami, a Rumuni z uporem maniaka podają błędne kody pocztowe.
Nie tylko rodzimy rynek jest dobrym miejscem do rozwijania cyfrowego biznesu. Przed polskimi sklepami internetowymi otworzyły się również zagraniczne gospodarki, które stają się coraz bardziej popularne. Według ostatnich danych Eurostatu, do 2021 roku, rynki e-commerce naszego regionu zwiększą się nawet o kilkadziesiąt procent. Dlatego też, decydując się na dalszą ekspansję warto dokładnie sprawdzić preferencje zakupowe konsumentów za granicami kraju. Czym charakteryzują się poszczególne rynki i jakie wyzwania stoją przed właścicielami sklepów internetowych?
Wielu przedsiębiorców chce popłynąć na fali wzrostu w branży e-commerce. Jednak początek tej drogi roi się od pułapek, dodatkowych kosztów i wykluczających się porad internetowych ekspertów. Postaw na wiedzę wieloletnich ekspertów, którzy podpowiedzą Ci, od czego zacząć prowadzenie biznesu on-line w najnowszym bezpłatnym ebooku “E-commerce od podstaw”.
Pragniemy skorzystać z okazji i zaprosić Państwa na wydarzenie poświęcone marketingowi afiliacyjnemu. Wydarzenie, odbędzie się 6 października w godz. 11:00 - 13:00, w całości w formie online. Udział jest darmowy, po rejestracji na naszej stronie.