Dołącz do czytelników
Brak wyników

Marketing automation w e-commerce

3 lipca 2019

BAZO: Twoje nowe narzędzie do generowania leadów

294

Gdybyś miał w kilku słowach opisać stronę internetową Twojej firmy, to jakich zwrotów byś użył? Nowoczesna, responsywna, funkcjonalna, dopasowana do użytkownika…? Brawo, to wszystko to niemal książkowe cechy dobrej strony internetowej. Jednak czy możesz powiedzieć, że Twoja witryna generuje leady i sprzedaje? Niestety, niewiele firm może się tym pochwalić. My dajemy Ci rozwiązanie, dzięki któremu masz na to wpływ!

 

Generowanie leadów sprzedażowych to jeden z kluczowych procesów w każdej firmie. Statystyki nie są jednak zbyt optymistyczne – spośród wszystkich osób odwiedzających Twoją witrynę tylko 3–5% wypełnia formularz kontaktowy i sygnalizuje zainteresowanie Twoimi usługami. Biorąc pod uwagę koszty, które generuje Twoja strona, takie jak jej projekt, wdrożenie, pozycjonowanie i ciągłe aktualizacje, to niezbyt wiele... Jaki więc z tego wynika wniosek? Każdego dnia tracisz potencjalne kontakty biznesowe uciekające ze strony internetowej. To tak jakbyś prowadził sklep i siedział ciągle za ladą, nie próbując „wyjść” w stronę potencjalnego klienta, który Cię odwiedza.

W jaki sposób można więc dotrzeć do pozostałych 97%, które jako wskazówkę pozostawiają jedynie swoje adresy IP?

Niezawodnym pomocnikiem będzie tutaj BAZO, aplikacja, która zbiera dla Ciebie nowe leady, analizując ruch na Twojej stronie i dostarczając Ci pogłębionych informacji o osobach, które ją odwiedzały. Dzięki temu informacja zamienia się w leada, a Ty w końcu wychodzisz zza swojej wygodnej lady i witasz Twojego nowego klienta. A o to właśnie chodzi, prawda?
 

 

 

Jak działa BAZO na Twojej stronie?

BAZO to system do generowania leadów, który pozostawione dane zebrane bezpośrednio z kodu przekształci w bardzo cenne nazwy firm. Tym sposobem żadna z firm, która odwiedzi Twoją stronę, nie pozostanie anonimowa.

Aplikacja podpowie Ci, jakie podstrony dana osoba oglądała i ile czasu na nich spędziła. Idąc po śladach danego użytkownika, możesz więc stwierdzić, czego szukał na Twojej stronie i jaki był realny cel jego wizyty. Dzięki temu Ty będziesz mógł określić, jakie rozwiązania interesują go najbardziej.

Tajna broń BAZO? Emoji pop-up

Rozwiązaniem, które otrzymujesz razem z naszą aplikacją, jest emoji-pop. Jaką ma ogromną zaletę? Pop-up BAZO jest niewielki i z łatwością wpasowuje się w dowolną stronę. Za pomocą dostępnych emoji możesz opowiedzieć krótką historię, podziękować odwiedzającemu za wizytę na Twojej stronie i zachęcić do kontaktu. W BAZO robisz to w kilk...

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałow pokazowych.
Załóż konto Zaloguj się

Przypisy