Dział: Marketing automation w e-commerce

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Wygodne zakupy dla każdego! Nowe rozwiązanie spółki Shop&Free usprawni sprzedaż w placówkach handlowych i wspomoże e-commerce

Shop&Free, startup wspomagający sprzedaż samoobsługową oraz internetową, wchodzi na polski rynek! To innowacyjne rozwiązanie pozwoli na zautomatyzowanie procesu sprzedaży w polskich placówkach handlowych poprzez kompaktowe kasy samoobsługowe oraz intuicyjną aplikację mobilną.

Czytaj więcej

BAZO: Twoje nowe narzędzie do generowania leadów

Gdybyś miał w kilku słowach opisać stronę internetową Twojej firmy, to jakich zwrotów byś użył? Nowoczesna, responsywna, funkcjonalna, dopasowana do użytkownika…? Brawo, to wszystko to niemal książkowe cechy dobrej strony internetowej. Jednak czy możesz powiedzieć, że Twoja witryna generuje leady i sprzedaje? Niestety, niewiele firm może się tym pochwalić. My dajemy Ci rozwiązanie, dzięki któremu masz na to wpływ!

 

Czytaj więcej

Jak wykorzystać marketing automation na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta?

Marketing Automation pomaga wprowadzić praktycznie wszystkie biznesowe plany w życie. I to bez względu na branżę: nieważne, czy prowadzisz mały e-sklep, jesteś growth hackerem w start-upie, czy pracujesz w dziale marketingu dużego e-commerce – w każdym z tych przypadków możesz wykorzystać automatyzację, tak by dopasowywać przekaz do potrzeb grupy docelowej i prowadzić skuteczne kampanie online marketingowe. 

Czytaj więcej