Pozycjonowanie strony internetowej to często najważniejszy element strategii marketingowej każdej firmy działającej online. Jednak samo pozycjonowanie to tylko połowa sukcesu. Druga część to właściwe rozliczanie się za wykonaną pracę. Na rynku funkcjonuje wiele wariantów, a sprawy nie ułatwiają też oferty przedstawiane przez różne agencje w różnych formatach współpracy. W tym wpisie przyjrzymy się różnym modelom rozliczeń w SEO, abyś mógł wybrać ten, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom i budżetowi.
Dział: Polecamy
W dzisiejszym szybko rozwijającym się świecie handlu detalicznego i e-commerce, kompletacja towarów stała się kluczowym elementem efektywności operacyjnej każdego magazynu. Jest to proces, który może bezpośrednio wpłynąć na satysfakcję klienta, redukcję czasu realizacji zamówień oraz koszty pracy. W tym artykule przyjrzymy się bliżej procesowi kompletacji towarów, który nierzadko jest sercem magazynu i tylko w sprawnie działającym centrum logistycznym może osiągnąć swój pełny potencjał. Przedstawimy, czym dokładnie jest kompletacja, jakie metody i narzędzia mogą zwiększyć jej efektywność, a także jak nowoczesne technologie rewolucjonizują te procesy. Przeanalizujemy również wyzwania, przed którymi stoją magazyny w kontekście kompletacji oraz zaprezentujemy najlepsze praktyki, które mogą pomóc w osiągnięciu nie tylko większej wydajności, ale także lepszego doświadczenia dla klienta.
Prowadzenie małej firmy, zwłaszcza na lokalnym rynku, może być wyzwaniem. Konkurencja jest coraz większa, a budżet marketingowy często jest ograniczony. W takiej sytuacji warto skorzystać z strategii pozycjonowania lokalnego, które pozwolą wzmocnić widoczność firmy w wyszukiwarkach internetowych, zwłaszcza w Google. W tym artykule przedstawimy kilka skutecznych strategii SEO, które pomogą małym i średnim przedsiębiorstwom zwiększyć swoją widoczność i przyciągnąć nowych klientów.
Prowadzenie sklepu internetowego może być dobrym pomysłem na biznes, który zapewnia wysokie dochody. Pozwala dotrzeć ze swoją ofertą do wielu klientów – z całej Polski, a nawet za granicą. Przedsiębiorca może prowadzić działalność w sposób zdalny, bez potrzeby posiadania własnego magazynu. Dzięki temu minimalizuje koszty.
Za nami Black Friday (z ang. Czarny Piątek) – tj. dzień, zwiastujący początek przedświątecznej gorączki. Pierwotnie był on popularny głównie w Stanach Zjednoczonych, ale napływ zachodniej kultury sprawił, że na stałe zagościł również w polskim kalendarzu.
W których krajach polscy merchanci sprzedają najwięcej? Czy dominują e-sklepy, czy markeplace’s? Na których rynkach jest największy potencjał? Platforma sklepowa IdoSell zbadała, jak klienci, którzy z niej korzystają, sprzedają w modelu cross-border.