Dział: Felieton

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Pisz tak, żeby Cię zrozumieli. Dlaczego skuteczna komunikacja i CX mogą zbudować zaufanie klienta?

Prowadzenie biznesu wymaga odpowiednio zaprojektowanej i przemyślanej komunikacji. To, co napiszesz, wpłynie pozytywnie bądź negatywnie na customer experience, czyli doświadczenie klienta z Twoją marką. Znasz powiedzenie: „Jak cię widzą, tak cię piszą”? Ja zawsze mówię: „Jak ty piszesz, tak cię widzą”. Zadbaj o to, aby Twoja komunikacja do klienta była zrozumiała i zarazem skuteczna.

Czytaj więcej

Wymyśl to na nowo! Strategia go to market

Na co dzień żyjemy wśród setek produktów, które są integralną częścią naszego życia i które mówią o nas więcej, niż nam się wydaje. Kupowanie ich często nie jest podyktowane przemyślaną decyzją, lecz impulsem lub nawykiem, który zdążyliśmy sobie wyrobić. Z drugiej strony kochamy produkty proste i dobrze przemyślane, które opierają się na unikalnych wzorcach, docenianych przez pokolenia. Do tego krajobrazu dochodzi jeszcze nowa technologia, która przez prawo Moore’a rośnie w tempie wykładniczym i przez brak ograniczeń zmienia wszystko

Czytaj więcej

Subiektywnie o e-commerce – podsumowanie 2018

Patrząc z perspektywy moich 18 lat aktywnej obecności w polskim w e-commerce, ubiegły rok nie był ani bardziej, ani mniej ważny. I chociaż e-commerce zostanie już na zawsze, to właśnie zarówno w 2018, jak i w kilku minionych latach, wykuł się rynek, który będziemy obserwować przez dziesiątki, a może nawet setki lat.

Czytaj więcej