Dołącz do czytelników
Brak wyników

Niezbędnik e-commerce managera

9 listopada 2018

NR 2 (Lipiec 2018)

PRZELEWY24: Jeden klik i kupione

429

Firmy funkcjonujące na współczesnym rynku stoją przed szeregiem wyzwań wynikających z dynamicznych zmian zachodzących w XXI w., a digitalizacja światowej gospodarki, gwałtowny postęp technologiczny i postępujący rozwój rynku e-commerce to tylko część z nich. Nieograniczony dostęp do sieci, a co za tym idzie do informacji redefiniuje oczekiwania konsumentów, winduje ich wymagania, a rodzimym przedsiębiorcom otwiera wachlarz możliwości komunikacyjnych, wizerunkowych i sprzedażowych.

Prognozy specjalistów branży e-commerce jednoznacznie wskazują, że prowadzenie sklepu internetowego na równi z tradycyjnym to strategiczne słuszna i intratna decyzja, która docelowo zapewnia przedsiębiorcy nie tylko wizerunkowe, ale i finansowe korzyści. Idąc dalej, w odpowiedzi na trendy rynku i oczekiwania coraz bardziej technologicznie zorientowanych i wymagających klientów handel detaliczny powinien otworzyć się na innowacje i obok sklepu internetowego wdrożyć rozwiązania mobilne. Z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „Omnicommerce w Polsce 2018”, przygotowanego we współpracy z Przelewy24, wynika bowiem, że w sieci kupuje ponad połowa, bo aż 51%, internautów, a 66% z nich robi zakupy mobilne. Na przestrzeni ostatnich lat Polacy coraz bardziej świadomie i dojrzale wykorzystują potencjał swoich urządzeń mobilnych i chętnie czerpią z proponowanych im technologicznych rozwiązań.

Najczęściej wskazywan...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy