Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności ze świata e-commerce

25 listopada 2019

Zalando skorzysta z Cyber Week w celu podniesienia wartości sprzedaży i pozyskania nowych klientów

0 18

Zalando z okazji Cyber Week przygotowało przeceny na produkty z różnych kategorii, których kulminacja nastąpi w Black Friday. W czasie tegorocznego Cyber Week klienci Zalando będą mogli dokonywać zakupów w sposób jeszcze bardziej zrównoważony. 

Zalando, wiodąca platforma modowo-lifestylowa w Europie, rozpoczęła swój piąty Cyber Week, którego kulminacyjnym punktem będzie Black Friday 29 listopada. Wykorzystując platformę, Zalando łączy ponad 29 milionów klientów, dając im bezpośredni dostęp do marek, w tym kosmetyków i produktów z programu partnerskiego.

Każdego dnia Cyber Week Zalando wprowadzać będzie przeceny na produkty w innych kategoriach, co zakończy się zniżkami na ponad 200 tysięcy różnych produktów w Black Friday. W wielkich wyprzedażach platformy Zalando udział weźmie klub zakupowy Zalando Lounge, który zapewni klientom własne zniżkowe oferty i specjalnie dedykowane kampanie. 

- Cyber Week stał się strategicznie ważny dla podnoszenia wartości sprzedaży oraz pozyskiwania nowych klientów. Udowadniają to wyniki z ubiegłego roku, kiedy to w szczytowym momencie samego tylko Black Friday notowaliśmy ponad 4200 zamówień na minutę. Sprzedaż przekroczyła nasze, i tak wysokie, oczekiwania. W tym roku będziemy jeszcze mocniej wykorzystywać potencjał całego Cyber Week, by osiągnąć ambitne cele  oraz pokazać naszym klientom, w tym najintensywniejszym okresie sprzedaży, że Zalando to ich pierwszy punkt wyboru, jeżeli chodzi o zakupy modowe - mówi Moritz Hahn, Senior Vice President of Commercial Business w Zalando Fashion Store.

Zgodnie z niedawno ogłoszoną strategią zrównoważonego rozwoju do.MORE, Zalando zobowiązało się do zachowania neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla we własnych operacjach oraz wszystkich dostawach i zwrotach – również podczas Cyber Week. Klienci na etapie finalizowania zamówienia, mogą skorzystać z niedawno dodanej opcji kompensacji śladu węglowego. Zalando kontynuuje kompensowanie wszystkich emisji dwutlenku węgla, które nie są eliminowane poprzez usprawnienia operacyjne, takie jak energia odnawialna, łączenie zamówień lub opcje zielonej dostawy.

 

Więcej informacji znajduje się w korporacyjnym serwisie Zalando: https://www.corporate.zalando.com/

Przypisy