Handel elektroniczny jest znaczącą i stale rosnącą częścią polskiej gospodarki – do 2025 roku sprzedaż online ma stanowić 12,5% PKB naszego kraju. Jest to ogromna szansa dla sprzedawców detalicznych, zwłaszcza małych firm, na rozwój ich działalności – powiedział Norbert Kręcicki, dyrektor marketingu UPS Polska. – Właściwa logistyka jest kluczem do sukcesu sprzedawców internetowych i głównym motorem satysfakcji klienta. Nasza globalna sieć i 112-letnie doświadczenie oznaczają, że UPS ma wyjątkową pozycję, by doradzać firmom jak dopasować się do nowych rynków. Dzięki tej współpracy staramy się wyposażyć przedsiębiorstwa w narzędzia i wiedzę, które pozwolą im osiągnąć sukces.
Poradnik UPS i Izby Gospodarki Elektronicznej zatytułowany Jak zwiększyć zyski sklepu internetowego wykorzystując możliwości firm kurierskich to przewodnik po logistyce dla sektora e-commerce. Publikacja, kierowana do przedsiębiorców działających już w branży e-commerce oraz tych, którzy chcą zacząć sprzedawać swoje produkty online, zawiera informacje na temat m.in. oczekiwań dzisiejszych konsumentów, optymalizacji łańcucha dostaw oraz rozwoju na rynkach zagranicznych.
...Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "E-commerce Polska"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ...i wiele więcej!