Z początkiem sierpnia oficjalnie ruszyła platforma zakupowa BagsOff. Ideą projektu jest sprowadzenie zakupów w sieci do jednej zakładki zakupowej i sprawnej płatności bez konieczności wielokrotnego logowania się. Platforma, dzięki zautomatyzowanej integracji agreguje oferty współpracujących z nią sklepów. Co ważne wszystkie warunki handlowe są takie same jak u integrujących się partnerów, klient widzi aktualną cenę za produkt niezależnie od tego czy jest to cena regularna czy przecena.
BagsOff, poza klasycznym e-commerce proponuje użytkownikowi możliwość skanowania kodów kreskowych i szybkiej finalizacji zakupów. – Zależy nam na synergii zakupów online i offline. Dzięki bezpośredniej integracji z pełnym asortymentem naszych partnerów, klienci będący na zakupach w centrach handlowych, mogą skanować produkty, które im się podobają i finalizować transakcje w dowolnym momencie – mówi Agata Brucko-Stępkowska, CEO projektu. – Skaner kodów to przede wszystkim prostota i wygoda. Skanując produkty mogę bardziej świadomie podejmować decyzje zakupowe, ale także otrzymywać informacje o przecenach danego asortymentu, kiedy się pojawią. Nie wszystko przecież kupujemy podczas wizyty w sklepie, często szukamy okazji. Albo jeżeli podczas porannego makijażu zauważę, że kończy mi się krem, wystarczy, że zeskanuję kod kreskowy z opakowania, aby go kupić.
Aktualnie twórcy pracują nad integracją szerokiego asortymentu. Platforma oferuje produkty w 12 kategoriach branżowych. Poza modą, obuwiem czy segmentem beauty, można na niej kupić asortyment sportowy, wyposażenie wnętrz czy...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "E-commerce Polska"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ...i wiele więcej!