Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności ze świata e-commerce

5 sierpnia 2019

Startuje BagsOff - nowa platforma marketplace

0 121

Z początkiem sierpnia oficjalnie ruszyła platforma zakupowa BagsOff. Ideą projektu jest sprowadzenie zakupów w sieci do jednej zakładki zakupowej i sprawnej płatności bez konieczności wielokrotnego logowania się. Platforma, dzięki zautomatyzowanej integracji agreguje oferty współpracujących z nią sklepów. Co ważne wszystkie warunki handlowe są takie same jak u integrujących się partnerów, klient widzi aktualną cenę za produkt niezależnie od tego czy jest to cena regularna czy przecena. 

BagsOff, poza klasycznym e-commerce proponuje użytkownikowi możliwość skanowania kodów kreskowych i szybkiej finalizacji zakupów. – Zależy nam na synergii zakupów online i offline. Dzięki bezpośredniej integracji z pełnym asortymentem naszych partnerów, klienci będący na zakupach w centrach handlowych, mogą skanować produkty, które im się podobają i finalizować transakcje w dowolnym momencie – mówi Agata Brucko-Stępkowska, CEO projektu. – Skaner kodów to przede wszystkim prostota i wygoda. Skanując produkty mogę bardziej świadomie podejmować decyzje zakupowe, ale także otrzymywać informacje o przecenach danego asortymentu, kiedy się pojawią. Nie wszystko przecież kupujemy podczas wizyty w sklepie, często szukamy okazji. Albo jeżeli podczas porannego makijażu zauważę, że kończy mi się krem, wystarczy, że zeskanuję kod kreskowy z opakowania, aby go kupić.

Aktualnie twórcy pracują nad integracją szerokiego asortymentu. Platforma oferuje produkty w 12 kategoriach branżowych. Poza modą, obuwiem czy segmentem beauty, można na niej kupić asortyment sportowy, wyposażenie wnętrz czy RTV i AGD. – Integrujemy sklepy online only oraz marki sieciowe. Zależy nam na jak najszerszym asortymencie o jak największej dywersyfikacji. Priorytetem jest dla nas umożliwienie swobodnych zakupów poprzez skaner kodów. Chcemy w ciągu najbliższych dwóch lat skomercjalizować większość asortymentu występującego w galeriach handlowych, aby klienci mogli dokonywać zakupów w idei fastshoppingu – mówi Agata Brucko-Stępkowska. 

Na już skaner kodów można przetestować w sklepach Organique oraz Mi-Home, ale już niebawem kończymy integracje kolejnych ciekawych marek otwartych na nową jakość user experience swoich klientów. Zachęcam do śledzenia projektu i wypróbowania aplikacji. Zakupy jeszcze nigdy nie były tak wygodne i szybkie.

Projekt został przyjęty do procesu akceleracyjnego RBL_START Alior Banku.

www.bagsoff.com
//www.facebook.com/BagsOffpl/

 

Źródło: BagsOff

Przypisy