Choć to dopiero półmetek rabatowej akcji na platformach Grupy Domodi (domodi.pl, allani.pl oraz homebook.pl), to już pierwsze 3 dni pozwoliły pobić zeszłoroczne efekty sprzedażowe. Czarny piątek, tym samym, zmienił się w Złoty piątek!
W tym roku Grupa Domodi postawiła na intensywną, trwającą tydzień akcję sprzedażową o nazwie Black Week, zakładając jednocześnie, że w jej trakcie zazębiają się Black Friday i Cyber Monday. Kierując się oczekiwaniami i preferencjami użytkowników, właściciel trzech platform e-commerce’owych zaprosił sklepy partnerskie z branży fashion oraz home&decor do przedłużenia ich promocji. Całe wydarzenie zakończy się 5.12.2019 roku.
Ale już dzisiaj wiadomo, że 3 dni intensywnych rabatów i komunikacji nastawionej na użytkownika procentują!
Potencjał zakupowy tkwi w modzie
Od piątku do niedzieli konsumenci realizowali intensywnie swoje zakupy on-line. Najpopularniejszą branżą w tym okresie okazała się moda, a w niej: odzież, obuwie i dodatki. Wśród najchętniej klikanych kategorii na domodi.pl i allani.pl znalazły się: sukienki, botki oraz kurtki damskie. Tym samym, dwa flagowe serwisy Grupy Domodi związane z tą gałęzią handlu: domodi.pl oraz allani.pl wygenerowały wysoki ruch dla sklepów i marek partnerskich, z którymi współpracują – mówi Martyna Głowińska, marketing i PR manager w Grupie Domodi.
Według danych za okres 29.11-01.12.2019:
- obie platformy odwiedziło łącznie 2 169 344 użytkowników,
- wygenerowali oni 3 080 599 sesji w online’owych brandach,
- łączne GMV wygenerowane dla partneró...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "E-commerce Polska"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ...i wiele więcej!