PayU, firma odpowiadająca za obszar płatności oraz fintech w ramach koncernu Naspers, ogłasza nabycie większościowego pakietu w Red Dot Payment, dostawcy rozwiązań płatności online w Azji Południowo-Wschodniej (SEA). Dzięki tej transakcji PayU rozszerza swoją działalność na region Azji Południowo-Wschodniej, a łączna wartość inwestycji i przejęć dokonanych przez firmę na rynku fintech w ciągu ostatnich 3 lat zwiększa się do ponad 700 mln USD.
To kolejny krok PayU na drodze do stania się wiodącym dostawcą rozwiązań płatniczych na szybko rozwijających się rynkach oraz jednym z największych inwestorów w fintech na świecie.
Red Dot Payment (RDP), utworzona w Singapurze w 2011 r. przez grupę ekspertów ds. płatności wywodzących się z różnych firm z listy Fortune 500, stała się największą rodzimą i zaufaną firmą oferującą bezpieczne i dostosowane do indywidualnych potrzeb rozwiązania w zakresie płatności internetowych, dedykowane dla różnej wielkości przedsiębiorstw w Azji i poza nią. Dzięki stale rosnącej obecności w Azji Południowo-Wschodniej, w tym biurom w Indonezji i Tajlandii, RDP skupia się na dynamicznie rozwijających się branżach, takich jak handel online, usługi turystyczne, działalność charytatywna, dostawy żywności i wiele innych.
Według jednego z badań Google i Temasek, Azja Południowo-Wschodnia jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków płatności cyfrowych na świecie. Przewiduje się, że do 2025 r. jego wielkość potroi się i osiągnie wartość 240 miliardów USD. Sześć największych krajów tego regionu jest zamieszkiwanych przez 350 milionów internautów, co przewyższa populację Stanów Zjednoczonych i stanowi ogromny potencjał biznesowy dla globalnych sprzedawców produktów i usług. Dzięki inwestycji w RDC PayU tworzy najlepszy w swojej klasie produkt transgraniczny, integrując platformę RDC z PayU HUB, globalną platformą PayU, która zapewni teraz jeszcze więcej lokalnych alternatywnych metod płatności globalnym akceptantom.
Ta inwestycja jest pierwszym krokiem PayU w kierunku ekspansji w regionie Azji Południowo-Wschodniej. Zapewnimy naszym obecnym globalnym klientom dostęp do tego rynku dzięki integracji z jednym API, wzmacniając tym samym naszą globalną platformę PayU HUB. Ze względu na potencjał, jaki stwarza rynek SEA, PayU widzi ogrom...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "E-commerce Polska"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ...i wiele więcej!