Fora dla marketerów kipią od komentarzy i wymiany informacji - spadki na giełdzie i spadki w SEO - pisze Adam. Dla szkoleń offline i restauracji - reklamy wstrzymane - dodaje Tomasz. Wszyscy zauważają spadki oglądalności. Gdy w środę 11 marca ogłoszono, że zajęcia w szkole zostaną odwołane od następnego tygodnia, w marketach i dyskontach rozpoczęło się masowe wykupywanie żywności o przedłużonej przydatności do spożycia. Klienci odeszli od komputerów, a właściciele eCommerce poczuli chłód na plecach.
Dział: Badanie
Popularność e-zakupów ciągle rośnie, a coraz większa rzesza klientów zauważa korzyści, jakie niesie za sobą wybór sklepu internetowego zamiast stacjonarnego. Jednak w procesie e-zakupów wciąż pozostaje element, na którego jakość sklep często nie ma wpływu, a znacząco determinuje poziom zadowolenia kupujących. Mowa oczywiście o usługach firm kurierskich. Współpraca e-commerce’u z kurierem często zawodzi, a dostawa niespełniająca wymagań zamawiającego staje się powodem sporu na linii klient–sklep. Które firmy kurierskie zatem klienci kojarzą z najwyższym poziomem usług? Przedstawiamy wnioski z badania przeprowadzonego przez Polski Instytut Badań Jakości.