Dołącz do czytelników
Brak wyników

Inne

28 stycznia 2019

Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion

0 125

Jesteś projektantem mody albo blogerem? A może pracujesz w branży modowej? Masz swój sklep lub dopiero chcesz otworzyć swój sklep?
Jeśli na któreś z pytań odpowiedziałeś twierdząco, to masz pewność, że ta konferencja jest właśnie dla Ciebie!
 

27 marca w Łodzi spotkają się cenione osoby ze świata fashion i e-commerce.
Będzie to spotkanie kreatorów mody, osób które tworzą i wpływają na branżę.

Nie zwlekaj! Nawiąż nowe kontakty! Skorzystaj z rad doświadczonych osób z branży modowej!

Poznaj nowe technologie! Baw się tworząc markę i rozwijając jej pozycję!

Wykłady poprowadzą m.in.:

- Anna Muszyńska-Gniado – Dyrektor Marketingu w dziale Property Management, BNP Paribas Real Estate Poland
"Content marketing i digital – unikalna strategia marki"

Nowe pokolenia klientów oczekują spersonalizowanej komunikacji, dopasowanej do ich potrzeb i zainteresowań. Serwowane treści powinny być atrakcyjne, unikalne i angażujące, podane w odpowiedniej formie, za pośrednictwem określonego kanału i we właściwym czasie. Nowe trendy, rozwój technologii oraz coraz bardziej wymagający klienci dyktują tempo i formę dzisiejszej komunikacji. Przykłady rozwiązań szytych na miarę, efektywne narzędzia digital oraz big data management.


- mec. Michał Żmijewski - Adwokat, Lubasz i Wspólnicy - Kancelaria Radców Prawnych sp.k.

"Regulacje dotyczące marek, logotypów i fraz wykorzystywanych w działalności gospodarczej - ochrona prawna oznaczeń produktów, usług i przedsiębiorców"
Podstawowe informacje związane ze znakami towarowymi, ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i prawem autorskim, czyli wiedza, która przyda się nie tylko początkującym przedsiębiorcom. Jak zapewnić bezpieczeństwo swojemu biznesowi i zarazem upewnić się, czy nie naruszamy praw osób trzecich?

- Arieta Prusak - Prezes Agencji Marketingowej MOXIE
"Problemy branży modowej - jak wyzwania współczesnego rynku przekuć w sukces?"

Na co, gdzie i w jaki sposób wydajemy pieniądze? Trendy w zachowaniu konsumentów w Polsce i na świecie. Millenialsi i pokolenie Z – dlaczego biznesy muszą bać się tych grup? Jak wydają pieniądze? Jak kształtują rynek? I przede wszystkim co to oznacza dla Twojego biznesu? Podczas prelekcji wskazane zostaną sposoby na dostosowanie istniejącego biznesu do zmieniających się warunków rynkowych. Przedstawione zostaną narzędzia online, w które warto inwestować.

- Hanna Wojtaszek – Brand Manager, BIZUU
temat w trakcie opracowania

- mec. Michał Kamiński - Content Manager, Grupa Domodi

"Skąd brać pomysły na treści - 13 sposobów, z których korzystamy w Grupie Domodi"

Sadzając Mistrza Słowa przed czystą kartą, możesz liczyć na stworzenie 5-10-15 interesujących tematów. Może ciut więcej. W pewnym momencie odbije się od ściany. Przy okazji nabawi się migreny i opuści biurko, mając na ustach słowa „czacha dymi”. Inaczej będzie, gdy posadzisz go przed klawiaturą komputera z dostępem do internetu, dając listę 13 pomysłów na tworzenie treści. Nie tylko wspomniane wcześniej liczby ulegną zwielokrotnieniu, ale również na twarzy Mistrza dostrzeżesz szeroki uśmiech i usłyszysz „dziękuję”. Bezcenne! W trakcie prelekcji poznasz 13 sposobów na content – Michał Kamiński przedstawi konkretne rozwiązania pomocne przy generowaniu pomysłów na treści, z których korzysta w codziennej pracy. Będzie konkretnie!

- mec. Luiza Bakiewicz – Prawnik, Domański Zakrzewski Palinka sp. k.
"Nazwisko jako znak towarowy w branży fashion"

Przesłanki oraz przeszkody w wykorzystaniu swojego bądź cudzego nazwiska jako znaku towarowego.

- Piotr Oracz - Prezes Zarządu, Loopa.eu Sp. z o.o

"Silnik Rekomendacji - jak skutecznie zachęcić klienta do e-zakupów"

Co to jest silnik rekomendacji? Jak spersonalizowane rekomendacje oddziałują na klienta? Przekrój działania silnika w e-sklepie - case studies.

- Tadeusz Żórawski - Chief Development Officer, SaveCart

"Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce o 20% lub więcej"

"Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion" nie są ramowymi wykładami jak na uczelni wyższej. Jest to dawka teorii połączana z praktycznymi warsztatami. Program spotkania został dostosowany do grupy docelowej. Skuteczne metody i aktualne trendy panujące na rynku zweryfikowały profil konferencji.

- Jak zaistnieć w Internecie? Jak się tam promować?

- E-commerce przyszłością handlu

- Bezpłatne i płatne urządzenia do promocji marek i sklepów

- Współpraca z influenserami

- Aspekty prawne związane z prowadzeniem sklepu

To tylko niektóre z zagadnień, jakie zostaną przybliżone uczestnikom konferencji. Pełną agendę można śledzić na bieżaco na stronie konferencji: //pirbinstytut.pl/index.php/fashion  Znajdziesz tam również formularz online, dzięki któremu zgłosisz swój udział!

Śledź nas na Facebooku
Obserwuj nas na Instagramie

Przypisy