Jesteś projektantem mody albo blogerem? A może pracujesz w branży modowej? Masz swój sklep lub dopiero chcesz otworzyć swój sklep?
Jeśli na któreś z pytań odpowiedziałeś twierdząco, to masz pewność, że ta konferencja jest właśnie dla Ciebie!
27 marca w Łodzi spotkają się cenione osoby ze świata fashion i e-commerce.
Będzie to spotkanie kreatorów mody, osób które tworzą i wpływają na branżę.
Nie zwlekaj! Nawiąż nowe kontakty! Skorzystaj z rad doświadczonych osób z branży modowej!
Poznaj nowe technologie! Baw się tworząc markę i rozwijając jej pozycję!
Wykłady poprowadzą m.in.:
- Anna Muszyńska-Gniado – Dyrektor Marketingu w dziale Property Management, BNP Paribas Real Estate Poland
"Content marketing i digital – unikalna strategia marki"
Nowe pokolenia klientów oczekują spersonalizowanej komunikacji, dopasowanej do ich potrzeb i zainteresowań. Serwowane treści powinny być atrakcyjne, unikalne i angażujące, podane w odpowiedniej formie, za pośrednictwem określonego kanału i we właściwym czasie. Nowe trendy, rozwój technologii oraz coraz bardziej wymagający klienci dyktują tempo i formę dzisiejszej komunikacji. Przykłady rozwiązań szytych na miarę, efektywne narzędzia digital oraz big data management.
- mec. Michał Żmijewski - Adwokat, Lubasz i Wspólnicy - Kancelaria Radców Prawnych sp.k.
"Regulacje dotyczące marek, logotypów i fraz wykorzystywanych w działalności gospodarczej - ochrona prawna oznaczeń produktów, usług i przedsiębiorców"
Podstawowe informacje związane ze znakami towarowymi, ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i prawem autorskim, czyli wiedza, która przyda się nie tylko początkującym przedsiębiorcom. Jak zapewnić bezpieczeństwo swojemu biznesowi i zarazem upewnić się, czy nie naruszamy praw osób trzecich?
- Arieta Prusak - Prezes Agencji Marketingowej MOXIE
"Problemy branży modowej - jak wyzwania współczesnego rynku przekuć w sukces?"
Na co, gdzie i w jaki sposób wydajemy pieniądze? Trendy w zachowaniu konsumentów w Polsce i na świecie. Millenialsi i pokolenie Z – dlaczego biznesy muszą bać się tych grup? Jak wydają pieniądze? Jak kształtują rynek? I przede wszystkim co to oznacza dla Twojego biznesu? Podczas prelekcji wskazane zostaną sposoby na dostosowanie istniejącego biznesu do zmieniających się warunków rynkowych. Przedstawione zostaną narzędzia online, w które warto inwestować.
- Hanna Wojtaszek – Brand Manager, BIZUU
temat w trakcie opracowania
- mec. Michał Kamiński - Content Manager, Grupa Domodi
"Skąd brać pomysły na treści - 13 sposobów, z których korzystamy w Grupie Domodi"
Sadzając Mistrza Słowa przed czystą kartą, możesz liczyć na stworzenie 5-10-15 interesujących tematów. Może ciut więcej. W pewnym momenc...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "E-commerce Polska"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ...i wiele więcej!