Dane potrzebne do stworzenia zestawienia zostały zgromadzone przy użyciu narzędzia SEMSTORM. Ustalono dlatego liczbę odwiedzin danych serwisów przypadającą na każdy miesiąc w roku 2018, a następnie wyciągnięto z tego średnią roczną. Na podstawie tej wartości wybrano liderów raportu.
W raporcie załączono także takie informacje, jak:
- zmiana średniego szacunkowego ruchu na danym serwisie w stosunku do roku poprzedniego wyrażona w procentach,
- zestawienie serwisów z najwyższym procentowym wzrostem szacunkowego ruchu,
- zestawienie serwisów z najwyższym procentowym spadkiem szacunkowego ruchu.
Jak ustalić, które branże są najbardziej konkurencyjne pod względem budowania linków? Tego dowiemy się dzięki danym zgromadzonym przez narzędzie SURFER – nowość w tegorocznej edycji. Do każdej branży załączono wykres, który pokazuje, jak wiele innych domen linkuje do omówionych w raporcie serwisów.
Co na temat samych wyników i zestawienia mają do powiedzenia zawarte w rankingu firmy? Tego dowiemy się dzięki...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "E-commerce Polska"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ...i wiele więcej!