Dołącz do czytelników
Brak wyników

Inne

27 lutego 2019

Liderzy branż w SEO 2018 – raport firmy MAYKO

265


Widoczność w sieci to obecnie ważny fundament marketingu w praktycznie każdej branży. Kto osiąga pod tym względem najlepsze wyniki? Kto jest stale widoczny na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google i przyciąga do siebie najwięcej odwiedzin?

Właśnie na te pytania odpowiada „Raport SEO 2018 – liderzy swoich branż”. Jak co roku został on przygotowany przez firmę MAYKO. Najważniejszym kryterium tworzenia zestawienia był średni roczny szacunkowy ruch organiczny danego serwisu.

Dane potrzebne do stworzenia zestawienia zostały zgromadzone przy użyciu narzędzia SEMSTORM. Ustalono dlatego liczbę odwiedzin danych serwisów przypadającą na każdy miesiąc w roku 2018, a następnie wyciągnięto z tego średnią roczną. Na podstawie tej wartości wybrano liderów raportu.

W raporcie załączono także takie informacje, jak:

  • zmiana średniego szacunkowego ruchu na danym serwisie w stosunku do roku poprzedniego wyrażona w procentach,
  • zestawienie serwisów z najwyższym procentowym wzrostem szacunkowego ruchu,
  • zestawienie serwisów z najwyższym procentowym spadkiem szacunkowego ruchu.

Jak ustalić, które branże są najbardziej konkurencyjne pod względem budowania linków? Tego dowiemy się dzięki danym zgromadzonym przez narzędzie SURFER – nowość w tegorocznej edycji. Do każdej branży załączono wykres, który pokazuje, jak wiele innych domen linkuje do omówionych w raporcie serwisów.

Co na temat samych wyników i zestawienia mają do powiedzenia zawarte w rankingu firmy? Tego dowiemy się dzięki sekcji wypowiedzi ich przedstawicieli. Swoje opinie przygotowali:

  • Wojciech Pawlik, morele.net
  • Michał Barczyk, x-kom.pl
  • Monika Szatyłowicz, taniaksiazka.pl
  • Kamil Lupa, frisco.pl
  • Marek Winiarski, domiporta.pl
  • Marcin Mielczarek, e-zabawkowo.pl

Na końcu raportu znajdują się wypowiedzi ekspertów. Dotyczą one przemyśleń związanych z branżą SEO w roku 2018, jak i przewidywań na kolejny rok. Przeczytamy wypowiedzi następujących osób:

  • Paweł Gontarek „Zgred”, fabrykamarketingu.pl
  • Katarzyna Jakubów-Tyka, netim.pl
  • Krzysztof Kilewski, grupa-tense.pl
  • Michał Kliszczak, eactive.pl
  • Tomasz Sadowski, pap.pl
  • Mariusz Sioch, agencjawhites.pl
  • Szymon Słowik, szymonslowik.pl
  • Artur Wojczal, widoczni.com
  • Lukasz Zelezny, zelezny.uk
  • Łukasz Zontek, sfeo.agency


Pobierz raport pod adresem: //marketingwsieci.pl/raport-seo-2018-liderzy-swoich-branz/

Przypisy