Gdynia, 5 kwietnia 2025 – Wiosenna edycja WordUp Gdynia #22 przyciągnęła do Muzeum Miasta Gdyni entuzjastów WordPressa i marketingu cyfrowego. Wydarzenie, słynące z merytorycznych prelekcji i nieformalnej atmosfery, po raz kolejny udowodniło, jak ważną rolę w rozwoju branży odgrywa dzielenie się wiedzą i budowanie silnych społeczności. Wśród jedenastu ekspertów, którzy podzielili się swoim doświadczeniem, znalazł się Paweł Gontarek, właściciel agencji Semgence, z prelekcją kwestionującą uniwersalną opłacalność działań SEO.
Dział: Temat tygodnia
Branżą dopiero co wstrząsnęła seria zmian prawnych wynikających z wdrożenia w Polsce dyrektywy Omnibus. Okrętem flagowym tej dyrektywy jest obowiązek prezentowania klientom najniższej ceny produktu z 30 dni przed obniżką. Kiedy czytasz te słowa, jesteś już po pierwszym Black Friday w postomnibusowej rzeczywistości i sam wiesz najlepiej, że zapewnienie zgodności z tymi wymaganiami to nie lada wyzwanie. Z prawem jest jednak jak z jazdą na rowerze i nie chodzi tu o to, że tego się nie zapomina. Chodzi o coś innego – o to, że jeśli się zatrzymujesz, to tracisz równowagę. Dlatego pora znowu skierować myśl do przodu – na to, co przyniesie rok 2024. Pokażemy Ci pięć kwestii prawnych, które istotnie wpłyną na branżę w kolejnym roku.