Dołącz do czytelników
Brak wyników

MAGAZYN E-COMMERCE POLSKA

to najbardziej narzędziowy zestaw każdego ekomersiaka na rynku! Wyprzedzaj trendy i zyskaj przewagę nad konkurencją! Skorzystaj z najnowszych rozwiązań wspierających e-handel. Poznaj od podszewki rozwiązania, które zdecydowały o sukcesach liderów sprzedaży internetowej!

Decydując się na prenumeratę MAGAZYNU E-COMMERCE POLSKA dowiesz się jak skutecznie sprzedawać produkty i usługi online, a także zoptymalizujesz działanie swojego e-sklepu tak, aby przynosił oczekiwane zyski.

 

CZEGO NAUCZYSZ SIĘ Z LEKTURY MAGAZYNU E-COMMERCE POLSKA:

ANALITYKA

  • Jak poprawić konwersję i zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie sklepu internetowego?
  • Co, jak i za pomocą jakich narzędzi mierzyć, aby zwiększyć skuteczność działań marketingowych i sprzedażowych?
  • Jak zaprojektować i zoptymalizować stronę produktu, aby naprawdę dobrze sprzedawała?

SPRZEDAŻ

  • Jak skutecznie sprzedawać w Internecie produkty i usługi?
  • Jak poprzez cross-selling i up-selling naprawdę zwiększać wartość koszyka?
  • Czy sprzedaż na marketplace’ach (Allegro, Amazon, Alibaba) to szansa, czy zagrożenie?

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

  • Jak zbudować silny i stabilny zespół?
  • Jak skutecznie rekrutować najlepszych specjalistów e-commerce?
  • Jak prawidłowo przeprowadzić proces wdrażania nowych pracowników?

PRAWO I FINANSE

  • Jak przygotować przyjazny dla klientów regulamin sklepu internetowego?
  • Jak mierzyć i optymalizować koszty e-sklepu, żeby był rentowny?
  • Jak zautomatyzować wystawianie i rozliczanie faktur i paragonów?

OBSŁUGA KLIENTA

  • W jaki sposób projektować procesy obsługi klienta, by zyskać przewagę konkurencyjną?
  • Jakie dobre praktyki warto wdrożyć podczas obsługi klienta na Facebooku, poprzez e-mail i na czacie?
  • Jak zbudować proces reklamacji oparty w 100% na zaufaniu klienta?

STRATEGIA

  • Jak poradzić sobie z efektem skali w e-sklepie? Jak zautomatyzować procesy i zoptymalizować koszty przy rosnącej liczbie zamówień?
  • Jak radzić sobie z konfliktem kanałów sprzedaży i połączyć współpracę online’u z offline?
  • Jak zwiększyć zyski, odpowiednio zarządzając cenami i rabatami?

TECHNOLOGIA I LOGISTYKA

  • Jak za pomocą efektywnej logistyki budować pozytywne relacje z klientem?
  • Jak zarządzać zwrotami w e-commerce?
  • Jak uprościć albo zautomatyzować procesy technologiczne i logistyczne przy dużych wolumenach zamówień?

MARKETING I PR

  • Jak zbudować silną markę e-sklepu, którą pokochają klienci?
  • Jak zwiększać ruch w e-sklepie, pozyskiwać nowych klientów i mierzyć skuteczność akcji?
  • Jak marki bezpośrednio mogą zwiększyć swoją widoczność w kanale e-commerce, by poprawić wyniki sprzedażowe?


 


 

CO ZYSKUJESZ CZYTAJĄC MAGAZYN E - COMMERCE POLSKA:

  • Sprawdzone przez liderów branży narzędzia i rozwiązania, dzięki którym dowiesz się, jak usprawnić swój sklep internetowy.
  • Wysokiej jakości rzetelną wiedzę o e-handlu w przystępnej formie, którą cenią czytelnicy – ćwiczenia, szablony, przykłady, wskazówki, analizy przypadków.
  • Kompendium wiedzy dla właścicieli sklepów internetowych prezentujące sprawdzoną wiedzę o strategicznych obszarach działania e-sklepu – od zaplecza technologicznego, po marketing i obsługę reklamacji.
  • Dostęp do bezcennej wiedzy praktyków, doskonale znających rynek e-commerce, przedstawioną w nowoczesny i atrakcyjny sposób. Taka forma to gwarancja przyswojenia najważniejszych informacji.

 
 

DOŚWIADCZENI AUTORZY – EKSPERCI I PRAKTYCY DOSKONALE ZNAJĄCY BRANŻĘ E-COMMERCE

 
WOJTEK WALCZAK
WOJTEK WALCZAK
dyrektor strategiczny i współwłaściciel Melting Pot
ZOBACZ BIO
JUSTYNA DZIEGIEĆ
JUSTYNA DZIEGIEĆ
E-commerce Lead Poland at Unilever
ZOBACZ BIO
ŁUKASZ BOJAR
ŁUKASZ BOJAR
Wiceprezes grupy Senetic SA
ZOBACZ BIO
OLGIERD MROZIK
OLGIERD MROZIK
Właściciel LemonMind.com e-commerce software house
 
ZOBACZ BIO
KONRAD ZACH
KONRAD ZACH
CEO thinkHUB.pl
 
ZOBACZ BIO
KRZYSZTOF MARZEC
KRZYSZTOF MARZEC
CEO @ DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star
ZOBACZ BIO
PIOTR ORACZ
PIOTR ORACZ
prezes Zarządu Loopa.eu sp. z o.o. – Agencji Optymalizacji e-Sprzedaży
ZOBACZ BIO
DAMIAN KOŁATA
DAMIAN KOŁATA
Senior Business Development Manager w FIEGE
 
ZOBACZ BIO
IZABELA KREJCA-PAWSKI
IZABELA KREJCA-PAWSKI
certyfikowany trener i praktyk sprzedaży
 
ZOBACZ BIO

Magazyn E-commerce gwarantuje

ARCHIWUM ARTYKUŁÓW

Bogaty zbiór archiwalnych wydań magazynu podany w przyjaznej formie, a także dostęp do aktualnych numerów czasopisma.

BRANŻOWE FILMY SZKOLENIOWE

Znajdziesz tutaj szkolenia online dopasowane do aktualnych potrzeb rynku, które pomogą Tobie rozwiązać problemy lub wskażą inną ścieżkę działania.

ŁATWE WYSZUKIWANIE TREŚCI

Słowa kluczowe oraz wyszukiwarka ułatwią Ci szybkie znalezienie artykułów i materiałów dotyczących interesujących Cię zagadnień.



 

W NAJNOWSZYM NUMERZE M.IN.:

  • Temat numeru:
    •  Magazyn e-sklepu krok po kroku - jak nie przegapić punktów zwrotnych?
    •  Jak skutecznie dobierać rozwiązania logistyczne do wielkości biznesu w e-commerce?
  • SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA
    •  Jak zaprojektować program lojalnościowy w e-commerce B2C?
  • STRATEGIA
    •  Możesz sprzedawać więcej – odkryj siłę marketplace’ów
    •  Raport: Wszystko, co musisz wiedzieć przed wejściem na platformę marketplace
  • MARKETING I PR
    •  Jak stworzyć skuteczną identyfikację wizualną e-sklepu?
    •  Każde pokolenie ma własny czas i... preferencje zakupowe. Jak kupują pokolenia X, Y, Z
  • TECHNOLOGIE
    •  Jak ugryźć m-commerce – aplikacja mobilna czy PWA?
    •  Sprytne kreacje e-sklepów – co można zyskać dzięki modelowi SaaS


 

DOŁĄCZ DO GRONA STAŁYCH CZYTELNIKÓW MAGAZYNU E-COMMERCE POLSKA I MIEJ PEWNOŚĆ, ŻE ŻADNA LEKCJA CIĘ NIE OMINIE!

 
 
 

Prenumerata Online

E-wydanie – klikasz i masz!


netto / rok

zł brutto

  • Roczny dostęp do wszystkich artykułów, wywiadów, komentarzy ekspertów oraz informacji z branży publikowanych w serwisie
  • Dostęp do archiwalnych wydań czasopisma
  • Możliwość czytania treści na dowolnym urządzeniu.
  • Zniżki na wydarzenia oraz kursy internetowe organizowane przez redakcje.