Dołącz do czytelników
Brak wyników

MAGAZYN E-COMMERCE POLSKA

to najbardziej narzędziowy zestaw każdego ekomersiaka na rynku! Wyprzedzaj trendy i zyskaj przewagę nad konkurencją! Skorzystaj z najnowszych rozwiązań wspierających e-handel. Poznaj od podszewki rozwiązania, które zdecydowały o sukcesach liderów sprzedaży internetowej!

Decydując się na prenumeratę MAGAZYNU E-COMMERCE POLSKA dowiesz się jak skutecznie sprzedawać produkty i usługi online, a także zoptymalizujesz działanie swojego e-sklepu tak, aby przynosił oczekiwane zyski.

 

CZEGO NAUCZYSZ SIĘ Z LEKTURY MAGAZYNU E-COMMERCE POLSKA:

ANALITYKA

  • Jak poprawić konwersję i zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie sklepu internetowego?
  • Co, jak i za pomocą jakich narzędzi mierzyć, aby zwiększyć skuteczność działań marketingowych i sprzedażowych?
  • Jak zaprojektować i zoptymalizować stronę produktu, aby naprawdę dobrze sprzedawała?

SPRZEDAŻ

  • Jak skutecznie sprzedawać w Internecie produkty i usługi?
  • Jak poprzez cross-selling i up-selling naprawdę zwiększać wartość koszyka?
  • Czy sprzedaż na marketplace’ach (Allegro, Amazon, Alibaba) to szansa, czy zagrożenie?

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

  • Jak zbudować silny i stabilny zespół?
  • Jak skutecznie rekrutować najlepszych specjalistów e-commerce?
  • Jak prawidłowo przeprowadzić proces wdrażania nowych pracowników?

PRAWO I FINANSE

  • Jak przygotować przyjazny dla klientów regulamin sklepu internetowego?
  • Jak mierzyć i optymalizować koszty e-sklepu, żeby był rentowny?
  • Jak zautomatyzować wystawianie i rozliczanie faktur i paragonów?

OBSŁUGA KLIENTA

  • W jaki sposób projektować procesy obsługi klienta, by zyskać przewagę konkurencyjną?
  • Jakie dobre praktyki warto wdrożyć podczas obsługi klienta na Facebooku, poprzez e-mail i na czacie?
  • Jak zbudować proces reklamacji oparty w 100% na zaufaniu klienta?

STRATEGIA

  • Jak poradzić sobie z efektem skali w e-sklepie? Jak zautomatyzować procesy i zoptymalizować koszty przy rosnącej liczbie zamówień?
  • Jak radzić sobie z konfliktem kanałów sprzedaży i połączyć współpracę online’u z offline?
  • Jak zwiększyć zyski, odpowiednio zarządzając cenami i rabatami?

TECHNOLOGIA I LOGISTYKA

  • Jak za pomocą efektywnej logistyki budować pozytywne relacje z klientem?
  • Jak zarządzać zwrotami w e-commerce?
  • Jak uprościć albo zautomatyzować procesy technologiczne i logistyczne przy dużych wolumenach zamówień?

MARKETING I PR

  • Jak zbudować silną markę e-sklepu, którą pokochają klienci?
  • Jak zwiększać ruch w e-sklepie, pozyskiwać nowych klientów i mierzyć skuteczność akcji?
  • Jak marki bezpośrednio mogą zwiększyć swoją widoczność w kanale e-commerce, by poprawić wyniki sprzedażowe?


 


 

CO ZYSKUJESZ CZYTAJĄC MAGAZYN E-COMMERCE POLSKA:

  • Sprawdzone przez liderów branży narzędzia i rozwiązania, dzięki którym dowiesz się, jak usprawnić swój sklep internetowy.
  • Wysokiej jakości rzetelną wiedzę o e-handlu w przystępnej formie, którą cenią czytelnicy – ćwiczenia, szablony, przykłady, wskazówki, analizy przypadków.
  • Kompendium wiedzy dla właścicieli sklepów internetowych prezentujące sprawdzoną wiedzę o strategicznych obszarach działania e-sklepu – od zaplecza technologicznego, po marketing i obsługę reklamacji.
  • Dostęp do bezcennej wiedzy praktyków, doskonale znających rynek e-commerce, przedstawioną w nowoczesny i atrakcyjny sposób. Taka forma to gwarancja przyswojenia najważniejszych informacji.

 
 

ZOBACZ JAK WYGLĄDA NAJNOWSZE WYDANIE MAGAZYNU E-COMMERCE POLSKA



DOŚWIADCZENI AUTORZY – EKSPERCI I PRAKTYCY DOSKONALE ZNAJĄCY BRANŻĘ E-COMMERCE

 
WOJTEK WALCZAK
WOJTEK WALCZAK
dyrektor strategiczny i współwłaściciel Melting Pot
ZOBACZ BIO
JUSTYNA DZIEGIEĆ
JUSTYNA DZIEGIEĆ
E-commerce Lead Poland at Unilever
ZOBACZ BIO
ŁUKASZ BOJAR
ŁUKASZ BOJAR
Wiceprezes grupy Senetic SA
ZOBACZ BIO
OLGIERD MROZIK
OLGIERD MROZIK
Właściciel LemonMind.com e-commerce software house
 
ZOBACZ BIO
KONRAD ZACH
KONRAD ZACH
CEO thinkHUB.pl
 
ZOBACZ BIO
KRZYSZTOF MARZEC
KRZYSZTOF MARZEC
CEO @ DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star
ZOBACZ BIO
PIOTR ORACZ
PIOTR ORACZ
prezes Zarządu Loopa.eu sp. z o.o. – Agencji Optymalizacji e-Sprzedaży
ZOBACZ BIO
DAMIAN KOŁATA
DAMIAN KOŁATA
Senior Business Development Manager w FIEGE
 
ZOBACZ BIO
IZABELA KREJCA-PAWSKI
IZABELA KREJCA-PAWSKI
certyfikowany trener i praktyk sprzedaży
 
ZOBACZ BIO

Wersja cyfrowa

ARCHIWUM ARTYKUŁÓW

Wersja cyfrowa to przede wszystkim bogaty zbiór archiwalnych wydań magazynu podany w przyjaznej formie, a także dostęp do aktualnych numerów czasopisma.

BRANŻOWE FILMY SZKOLENIOWE

Znajdziesz tutaj szkolenia online dopasowane do aktualnych potrzeb rynku, które pomogą Tobie rozwiązać problemy lub wskażą inną ścieżkę działania.

ŁATWE WYSZUKIWANIE TREŚCI

Słowa kluczowe oraz wyszukiwarka ułatwią Ci szybkie znalezienie artykułów i materiałów dotyczących interesujących Cię zagadnień.

DODATKOWE TREŚCI

Wersja cyfrowa to również dodatkowe artykuły i materiały niepublikowane nigdzie indziej.



 

W NAJNOWSZYM NUMERZE M.IN.:

  • Temat numeru: KSIĘGOWOŚĆ I FINANSE W E-COMMERCE
    •  E-Joint Business Plan – Symetryczne podejście do negocjacji handlowych w e-commerce
    •  "Wyznaczanie cen metodą kosztową – czy jest skuteczne i kiedy warto stosować?"
    •  Modele B2B2C a strategie cenowe
    •  Pięć błędów w kategoryzacji produktów, które kosztują Cię najwięcej
    •  "Cena – jak wpływa na konsumentów, sprzedawców i konkurentów?"
    •  Polityka cenowa w firmach handlowych z sektora B2B
    •  Jak nie wpadać w schematy cenowe? Pięć sposobów na utrzymanie wyższych cen i marż
  • ANALITYKA
    •  Zwiększanie sprzedaży w e-commerce.
    •  Dobierz odpowiednią strategię!
    •  Pięć kluczowych KPI dla e-commerce
    •  Siedem niestandardowych ustawień w Google Analytics istotnych dla sklepów internetowych. Cz. 2.
  • MARKETING I PR
    •  Po co Ci blog w sklepie internetowym?
    •  Podstawy automatyzacji marketingu
    •  "Smart Shopping Campaign – pójdź o krok naprzód ze swoją kampanią produktową"
  • PRAWO
    •  Audyt e-sklepu przed transakcją – praktyczne wskazówki prawnika
  • STRATEGIA
    •  "Customer service w e-commerce: rola obsługi klienta w zwiększaniu sprzedaży"
    •  Polak, Węgier – dwa bratanki… Ale czy także w e-commerce?
  • CASE STUDY
    •  "Jak wygenerować wysoką sprzedaż oraz zwiększyć ROAS w branży rolniczej?"
    •  E-commerce B2B – platforma sprzedażowa to nie wszystko!
  • REDESIGN
    •  Chcesz przeprojektować swój sklep internetowy? Sprawdź, czy tego potrzebujesz i zrób to jak należy!
  • WYWIAD
    •  Polski e-commerce B2B podbija europejskie rynki
  • FELIETON
    •  Wymyśl to na nowo! Strategia go to market
 

DOŁĄCZ DO GRONA STAŁYCH CZYTELNIKÓW MAGAZYNU E-COMMERCE POLSKA I MIEJ PEWNOŚĆ, ŻE ŻADNA LEKCJA CIĘ NIE OMINIE!

 

Wybierz swoją wersję prenumeraty

 
 

Ekonomiczna

Prenumerata roczna

249,00
netto / rok

261,45 zł brutto*

  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • 6 numerów czasopisma w wersji elektronicznej
  • Roczny dostęp do archiwalnych numerów czasopisma w wersji elektronicznej
  • Dostęp do nowego numeru czasopisma kilka dni przed ukazaniem się wersji papierowej

Online

Dostęp do portalu

Nowość!

299,00
netto / rok

367,77 zł brutto

  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • 6 numerów czasopisma w wersji elektronicznej
  • Roczny dostęp do archiwalnych numerów czasopisma w wersji elektronicznej
  • Dostęp do nowego numeru czasopisma kilka dni przed ukazaniem się wersji papierowej

Premium

Prenumerata roczna
i dostęp do portalu

329,00
netto / rok

359,85 zł brutto*

  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • 6 numerów czasopisma w wersji elektronicznej
  • Roczny dostęp do archiwalnych numerów czasopisma w wersji elektronicznej
  • Dostęp do nowego numeru czasopisma kilka dni przed ukazaniem się wersji papierowej

*należy doliczyć koszty wysyłki: 47,97 zł brutto (jednorazowa opłata za wysyłkę wszystkich kolejnych numerów czasopisma)